سلام

من چند وقتیه این سایت رو میخونم تصمیم گرفتم سوالی که چند وقته رو اینجا بپرسم. من یه دختر 26 ساله هستم و فعلا دارم درسمو میخونم.

وقتی 20 سالم بود یکی از پسرها که فامیل دورمون هم هست به طور غیرمستقیم و به کمک یکی دیگه ازم خواستگاری کرد. من خیلی قاطع جواب رد دادم. با اینکه واسطه ایشون خیلی اصرار داشت که من بهش فکر کنم ولی من زیر بار نرفتم و سریع جواب رد دادم. آخه اصلا اون موقع به ازدواج فکر هم نمیکردم. راستش رو بخوایین تا سال گذشته هم اصلا قصد ازدواج نداشتم.

توی این 6 سال که گذشت من چندین و چند تا خواستگار داشتم که اونا هم مورد پسند من نبودن. نمیخوام فخر بفروشم شاید 15 تا خواستگار داشتم ولی خب نمیخواستم ازدواج کنم. اینو میگم که بدونین من به خاطر چی به اون آقا جواب رد دادم.

ما تو یه شهر کوچیک زندگی میکردیم پارسال نقل مکان کردیم به مرکز استان. از قضا 6 ماه بعد اون آقا به همراه خوانواده مستاجر ما شدن. یعنی الان دو تا خانواده تو یه ساختمان زندگی میکنیم.

اوایل خیلی ناراحت این قضیه بودم ولی هر چه که گذشت دیدم اون آقا اصلا مثل سابق نیست. کلا روزا که خونه نیست. میره سر کار مادرش میگفت تو چند تا دانشگاه داره درس میده. مهندسی مواد خونده. الان فکر کنم سال دوم دکتری باشه. خیلی آدم کم حرفیه کلا ندیدم کسی از دستش ناراحت باشه. خونه ما هم کم میاد.

شاید حرفم تکراری باشه ولی میخوام بدونم اصلا شانسی هست که اون دیگه به من فکر کنه؟ آخه تا حالا خواستگاری نرفته. ولی انگار امسال میخواد ازدواج کنه. اینم بگم که من خواهر برادر دارم اونم داره ولی همه ازدواج کردن. فقط موندیم ما. یه بار که خاله م به شوخی گفت شما دو تا هم بیاین با هم ازدواج کنین اخم کرد و سرشو انداخت پایین جواب خاله رو هم نداد.

چطور میتونم بهش بفهمونم که پشیمونم؟

اون اصلا فرصت نمیده که من باهاش حرف بزنم. مثلا چند شب پیش که رفته بودم پارکینگ آب بردارم اونم اونجا بود بعد سلام و احوال پرسی چند دقیقه ساکت وایسادیم. بعد گفت شما نمیخواد اینجا وایسین. برین بالا من دبه ها رو آب میکنم براتون میارم. بعد که من قبول نکردم گفت خب شما آب بردارین برین من بعد شما میرم.

همیشه وقتی فرصت اینجوری پیش میاد قبل اینکه من بخوام حرفی بزنم رشته افکار منو پاره میکنه و یه جوری جو رو به هم میزنه.

یعنی اون از من کینه داره؟ چکار کنم که رفتارش تغییر کنه؟


بیشتر بخوانید ... :

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم 

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

دوست دارم که اون خواستگارم دوباره بیاد

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه)