سلام

فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی رو خدمت بچه‌های خانواده برتر تسلیت عرض می‌کنم.

سؤالی دارم. نمی دونم که تا حالا همچنین سؤالی پست شده یا نه!!

دو برادر دو قلو دارم که ۳۰ سالشونه. و هنوز مجرد هستن. کل خانواده دوست دارن این دو تا رو هر چه زودتر براشون زن بگیرن.

برادر بزرگترم وقتی ۲۶ سالش بود تنها برای اولین بار با خانواده م  به خواستگاری رفت که خانواده‌ی اون دختر خانم به برادرم جواب نه دادن. و تنها دلیلی که برای نه گفتن شون آوردن این بود که سه تا خواهر بزرگ‌تر عروس خانم مجرد بودن٬ اول باید اون ها ازدواج می کردن تا نوبت به آخریه برسه! 

واقعاً راست هم می‌گفتن. حالا از اون زمان ۴ سال می گذره و اون خانواده دخترهای بزرگ‌تر شون رو هم شوهر دادن حالا مونده این آخریه که پیغام فرستادن آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد!!! 

قبول دارم الآن حسابی به غرورش برخورده و حاضر نیست پاشو یه بار دیگه تو اون خونه برای مراسم خواستگاری بذاره.

ولی این همون دختری بود که عاشقانه دوستش داشت و هر کاری کرد تا بهش برسه ولی خوب نشد.

حالا هم بهش می گیم برو همین دختر رو که دوستش داشتی بگیر به ما خواهرا که میگه زندگی من به خودم مربوطه و نمی خوام تو زندگیم دخالت کنید و وقتیکه پدر و مادرم میگن یا زمین و نگاه می کنه و هیچی نمیگه یا میگه من زن نمی خوام! 

اون یکی برادرمم که قربونش برم انگار نه انگار که ۳۰ سالشه. بهش می گیم تو چرا زن نمی گیری میگه مگه من چند سالمه؟ الآن تو این سن زن گرفتن خیلی زوده!!

من واقعاً موندم برادرهام چرا زن نمی گیرن؟ به نظرتون چه علتی می تونه داشته باشه؟... یعنی ممکنه برادرهام اهل دوست دختر رو و روابط نامشروع شده باشن (اگه این طور باشه و مزه ی این جور روابط رفته باشه لای دندون شون دیگه قید ازدواج رو می زنند)...

چرا آقا پسرهایی که از لحاظ مالی کامل هستن به فکر ازدواج نیستن (چون برادرهام از لحاظ اقتصادی هر دوشون کامل هستن و مستقل از پدرم)... یعنی ممکنه بی مسئولیت باشن یا از ازدواج بترسند؟... یا اینکه دنبال پرنسس رؤیا هاشون هستن؟ (که البته همه مون می دونیم که تو این دنیا هیچ کسی پرنسس و پرنس نیست)....یا ممکنه سخت پسند شده باشند؟ 

مرسی


بیشتر بخوانید ... :

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟ 

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

دوست دارم که اون خواستگارم دوباره بیاد

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه)