سلام

من یه مدته سر عقل اومدم و تصمیم به ازدواج گرفتم یه روز که خیلی به خاطر مسئله ای ناراحت بودم ی خاستگار زنگ زد و من خودم بهش نه گفتم.گفتم دخترم میخواد ادامه تحصیل بده البته بماند که تو شهر ما وقتی مامان پسرتماس میگیره حتی فامیلیش روهم نمیگه و انتظار داره دختر تمام آماررو بده .

خواستگارم برادر خانم، همسایمون بود، بوتیک داره و ی روز اقواممون که مشتریش بوده فامیلیش رو میگه و خاستگار من میپرسه که با خانواده فلانی نسبتی دارید و کلی تحقیق ازش در مورد من میکنه .

خلاصه قبل از اینکه با ما تماس بگیره منو هم غیر مستقیم دیده و پسندیده و با خیال راحت زنگ زد خونمون و من هم با خیال راحت گفتم نه، البته خانواده من به اکثر خواستگارهای تلفنی نه میگن . بعد مدتی اقواممون گفت چرا فلان خاستگار و رد کردین، ما هم اصلا خبر نداشتیم که کیو میگفت. قضیه رو تعریف کرد گفت خاستگارت خیلی ناراحت شده انتظار نداشته و خیلی تحقیق کرده بوده . ( اما به اقواممون گفته بوده که به خانواده من نگه) .

بعد از این ماجرا یه روز منو مامانم میخاستیم ببینیم اصلا این کیه شاید پسر خوبی باشه خیلی نامحسوس رفتیم مغازش تا منو دید اخمش تو هم رفت یه لباس ازش خریدم اما خیلی ناراحت بود ما رو بیرون نمیکرد و بس .

منم دیگه مثل خاستگارای قبلی فراموشش کردم تا اینکه دیروز نزدیکی های خونه پسره نانوایی هست ما نون خریدیم سوار ماشین میخاستیم بریم اومد با موتور رد بشه بره تو خونه چشم تو چشم شدم باهاش منو دید، پیش خودم گفتم خب اگه میخاد شاید به بهانه ای میاد خونه خواهرش و همینطور هم شد اما چون ما تو مسیرمون رفتیم در مغازه وقتی اومدیم دیدیم موتورش در خونه خواهرشه تو حیاط بود داشت حرف میزد ولی مطمئنم ظهر جمعه کاری نداشت که مسیرشو عوض کنه بیاد اینو میگم که نگید دخترا توهم دارن .

یه شب هم داشتیم با خواهرش تو کوچه حرف میزدیم اومد منو دید فکر کنم بازم ناراحت شد برگشت با موتور با سرعت رفت که خواهرش گفت نمیدونم چش بود بعد گفت داداشمو دیدی خیلی حساسه برای زن گرفتن .

به فامیلمون نمیشه بگم که برش گردونه به خاطر مسائلی .البته مامانم یه جورایی به خواهرش گفته که من دیگه نمیخوام ارشد بخونم و البته پسره هم به اقواممون گفته بود خب درس بخونه مگه کی گفته نخون . منو خانوادم هم اگه بگیم خوب نیست .

دوستان تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید چطوری ؟


بیشتر بخوانید ... :

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟ 

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

دوست دارم که اون خواستگارم دوباره بیاد

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه)