سلام

من دختری 22 ساله هستم شرایطم کاملا خوبه از نظر قیافه و درس و خانواده و ... تا الانم خواستگارای خوبی داشتم ولی به خاطر درس و دانشگاه ردشون میکردم. تا اینکه دو سال پیش یکی از همسایه ها واسم گفت. من از دور دیدمش چند تا از عکساشم دیدم. کلا چون زیاد به قیافه اهمیت میدم و اون هم قیافه خوبی داره دوست داشتم بیان خواستگاریم ولی متاسفانه خانوادم مخالفت کردن چون هنوز سربازی نرفته و کار نداره.

ولی خیلی پولدارن و مشکل مالی اصلا اصلا ندارن و خانواده خیلی خوبی هم داره و از نظر فرهنگ هم به هم نزدیکیم. من میگفتم اشکال نداره ولی خونوادم مخالف بودن. بعد از اون هم هر چی خواستگار واسم اومد از قیافه هاشون خوشم نمیاد. همه میگن مرد به قشنگی نیست ولی من واقعا نمیتونم با کسی ازدواج کنم که قیافشو دوس ندارم.

الان حدود 2 ساله منتظرم و دوست دارم که اون خواستگارم دوباره بیاد. چون اونا خیلی خیلی تمایل داشتن و من این احتمال رو میدم که دوباره واسم بگه. ولی میترسم فکر کنن اگه بگن ما دوباره جواب منفی میدیم.چه کار کنم که اونا متوجه بشن که اگه دوباره مطرح کنن ما قبول میکنیم؟

ضمن اینکه اصلا دوست ندارم خودمونو کوچیک کنیم. تو رو خدا راهنمایی کنید. من خیلی دوسش دارم. اون موقع هم که گفته بود خیلی اصرار کردم ولی خانوادم فبول نکردن و به اونا گفتن که دوتاشون هنوز سنشون پایینه و زوده واسه ازدواج.

تا الانم هنوز ازدواج نکرده اصلا اون موقع هم گفته بودن چون من خواستگارام زیاده  زود اقدام کردن وگرنه خودشون هم میدونستن زوده واس پسرشون. ما همسن هستیم. ولی الان هر دومون بزرگتر شدیم و درس هر دوتامون تموم شده و خانواده من مخالفتی ندارن.
تو رو خدا راهنمایی کنید که راهی هست که اونا متوجه بشن که اگه یه بار دیگه بگن  ما قبول میکنیم ؟ یا اینکه باید فراموشش کنم؟ ساعتی نیست که به فکرش نبوده باشم تو  این 2سال..


بیشتر بخوانید ... :

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه)