خدمت همه خانواده برتری های عزیز سلام عرض میکنم

در ابتدا از همه کسانی که وقت میذارن نظر مینویسن و حتی کسانی که میخونن و نظر نمیذارن تشکر میکنم. در هر صورت به  راهنمایی تون نیاز دارم. 

چند سال پیش تو دانشگاه با یه آقایی آشنا شدم که شدیدا به من علاقه مند شده بودن. اون موقع هر دو دانشجو بودیم و شرایط ازدواج نداشتیم. اگر هم می اومد خواستگاری چون دانشجو بود خانواده ام قبول نمیکردن. در مدت زمانی که با هم حرف زدیم با رعایت همه خطوط قرمز بود، نذاشتم تبدیل دوستی بشه. اما خوب بهم علاقه داشتیم. 

اون موقع من اصرار داشتم که به خانواده ام بگم و اون آقا هم قبول نمیکرد چون شرایطش رو نداشت.  خواست که ارتباط مون تا یکی دو سال بعد که بتونه بره سر کار قطع نشه، اما من قبول نکردم و ارتباط رو تموم کردم. ولی هنوز منو فراموش نکرده، گاهی وقت ها پیام میده اما جوابش رو نمیدم.

متوجه شدم مدتیه که مشغول به کار شده و مشکل کارش حل شده. منم توی این مدت خواستگارهایی داشتم اما انگار قسمت نبودن. توی این مدت منم نتوانستم فراموشش کنم. میدونم که اگه ازش سراغی بگیرم حتما برای ازدواج اقدام میکنه. اما میترسم ...


بیشتر بخوانید ... :

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

دوست دارم که اون خواستگارم دوباره بیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)