سلام به دوستان عزیز

جریان از این قراره که برام یه خواستگار خیلی خوب اومده بود، واقعا خیلی عالی بود، واقعا اعصابم از دست بابام خورده، چون بدون این که درست و حسابی با من مشوت کنه جواب رد داده و ژفته دخترم از پسر شما خوشش نمیاد!

پسره واقعا منو زیاد دوست داشت ولی موندم چرا بابام الکی آبروی منو برد که اون ها فکر کنن که من ناز کردم در صورتی که این طور نیست. 

کلا آبروم رفته، الان همه فکر میکنن من ناز و پیاز کردم، ولی این طور نیست . چطوری به خواستگارم بگم که جواب رد از جانب من نبوده؟

چطوری آبروی از دست رفته ی خودم رو برگردونم؟


مرتبط :

بیشتر از 2 ماهه که از خواستگارم خبری نشده، ممکنه برگرده ؟

پسری که از خودم دورش کردم، حالا مشکلاتش حل شده، میترسم تحویلم نگیره

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)