با سلام

یکی از دوستام خانمی بیست و خورده ای است که چند سال پیش بعد از چند ماه عقد با آقایی به خاطر یک سری دلایل جدا شده. به تازگی براش خواستگاری اومده که قبلا سابقه عقد نداشته.

این دوستم هم تو جلسه دوم به آقا گفته که قبلا عقد بسته بوده و الان شناسنامه اش پاکه و از ایشون خواسته این مطلب رو به خانواده شون هم بگن. اون آقا هم گفته برام مهم نیست و لازم نیست به خانواده ام هم بگم.

ولی دوستم اصرار کرده که حتما بگید به خانواده چون دوست ندارم زندگی با دروغ شروع بشه. ولی آقا قبول نکرده. حالا این دوستم اومد از من مشورت بگیره که چیکار کنم؟

من هم گفتم الان خواستگارت خودش قبول کرده تو چرا بهش اصرار داری که به خانوادش بگی؟، ولی اون میگه هم نمیخوام اول زندگی دروغ باشه هم خودم رو میذارم جای خانواده اون آقا که اگه پسرشون این قضیه رو بهشون نگه، ناراحت میشن.

من هم بهش گفتم تو دیگه زیادی خوبی، حتی گفت اگه خواستگارم نگه، خودم به خانواده ش میگم، به نظر من اصلا نباید این کار رو کنه. شما چی میگید؟

یعنی من اشتباه راهنمایی اش کردم؟


مرتبط با ازدواج خانم های مطلقه:

با چه استدلال هایی پدرم رو راضی به ازدواج با یه خانم مطلقه بکنم؟

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

مزایا و معایب زندگی با خانوم مطلقه

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه

بعد از ازدواج با یه خانم مطلقه چه چیزهایی ممکنه آزارم بده ؟

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه) مخالفت خانواده با ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)