سلام دوستان 

من سی سالمه و به تازگی از همسرم جداشدم البته این زندگی پر درد سر دو سال بیشتر دوام نداشت .کلا ادمی هستم که از صیغه واین روابط موقتی وناپایدار خوشم نمیاد.حاضرم خیلی از نیازهامو نادیده بگیرم و تحمل کنم ولی دنبال دوستی و صیغه نباشم وهمیشه سعی کردم پاک زندگی کنم

حالا سوال من از شما عزیزان اینه که برای خانوم هایی مثل من احتمال یه ازدواج دایم و مناسب چقدره؟

ایا به خاطر شرایطم تا ابد باید تنها بمونم یا اینکه امیدوار باشم

شاید بعضی ها بگن می خواستی طلاق نگیری یا اینکه می خواستی زندگیتو حفظ کنی و....خواهشا نگید نباید جدا میشدی چون دلایل منطقی خودشو داره که نمیشه اینجا توضیح داد

به نظرتون در مورد ازدواج خانومی که یکبار جدا شده و تجربه یه زندگی قبلی رو داشته چیه؟

ممنون میشم 


مرتبط :

چرا بعضی از پسرها دختران مطلقه رو به دختران مجرد ترجیح میدن؟

مزایا و معایب زندگی با خانوم مطلقه

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه

بعد از ازدواج با یه خانم مطلقه چه چیزهایی ممکنه آزارم بده ؟

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)