سلام به همه دوستان خوبم که به پست " اصلا باکره بودن مهمه " سر زدن و نظر دادن.

 من تسلیم .! قانع شدم که خیلی مهم نیست مسئله باکره بودن واسه  ازدواج با خانومی که قبلا ازدواج کرده . البته قبلا هم این موضوع رو قبول داشتم ولی اطرافیان اینقدر گفته بودن که ....

حالا یه گام رسیدیم جلوتر . لطفا دوستان متاهلی که تجربه زندگی با خانوم مطلقه رو داشتن از مزایا و معایبش بگن .

چه مشکلاتی می تونه از طرف جامعه ، خانواده و یا حتی خود شخص ( مثلا این که بعدش پشیمون بشه از انتخابش ) پیش بیاد ؟

خواهرای گلی که مطلقه بودن و برای بار دوم ازدواج کردن بگن چه ایا تفاوتی در اخلاقشون ایجاد میشه ( مثلا بعضی ها میگن وقتی یه خانوم طلاق می گیره زندگی بعدیش رو سفت تر می چسبه و یه عده هم میگن واسه اون خانومایی که اصلا اهل زندگی نیستن طلاق عادی شده و با یه مشکل کوچیک دوباره میرن دنبال طلاق دوم )

کلا هر چی به ذهنتون می رسه که کمکم کنه تو انتخابم بگید . ممنون.

راستی اگه جایی حرفی زدم که به بعضی از دوستان برخورد حلال کنن . خوب اخه ما که تا این سن و سال سرمون همش تو کتاب و فرمول بوده دیگه . اینجور چیزا و مسائل ازدواج و ...هم که متاسفانه شده خط قرمز جامعه ما ...


مرتبط :

چرا بعضی از پسرها دختران مطلقه رو به دختران مجرد ترجیح میدن؟

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه

بعد از ازدواج با یه خانم مطلقه چه چیزهایی ممکنه آزارم بده ؟

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)