سلام

یه سوالی خیلی ذهنمو درگیر کرده و اینکه چرا مطلقه ها خیلی زودتر ازدواج مجدد میکنن تا مجردا.. بحث آسون گیری اونا نیستاا.. من خودم چند تا دوست داشتم همسن و سال خودم شرایطشونم تقریبا مثل منه ولی من تو سن بالای 30 مجردم ولی اونا ازدواج داشتن چندین سالم زندگی کردن بعد جدا شدن.

حتی من براشون خیلی ناراحت شدم و دعا میکردم اما هنوز به 1 سال نرسیده با یک پسر همسن و سال خودشون که شرایط مالی و کاری و تحصیلاتی و دینیش خوب بود ازدواج کردن. همش با خودم میگم شاید اگه اون پسر برا من میامد قبول میکردم.. یعنی برای اون پسرا مجرد یا مطلقه بودن زن مهم نیست ؟ یا چه جوری ظرف 1 سال سریع یکیو پیدا کردن بعد من مجرد صاف میرم میام کسی نیست یا نیومده میره یا ...
چه جوری خود پسر در حالیکه شرایطش خوبه نرفته دنبال یه مجرد کم سن؟ یا دختر مجرد ؟ البته ما مجردا که برادرم نداریم و با کسی نبودیم به خصوصیات مردا آشنایی نداریم ولی زن مطلقه قطعا اطلاعاتش از من ساده بیشتر و بهتر میتونه اونو راضی کنه..
ولی با وجود سخت گیری پسرای اینجا که وضعشونم خوب شه میگن میریم سراغ 7.8 سال کوچکتر یا فلان شرایط پس چرا این پسرا در سن 33 سال رفته مطلقه 30 ساله یا 31 ساله گرفته..


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)