سلام و احترام
امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشید .
پسری 26 ساله هستم که تازه فوق لیسانس مهندسیم ُ از دانشگاه تراز اول کشور گرفتم، اعتقادات تقریبا مذهبی دارم  و به خاطر همین تو دوران دانشجویی دنبال ارتباط با دخترا نبودم ،از لحاظ ظاهری خدا رو شکر خوبم (ورزشکار)  روابط اجتماعی قویی دارم (تو اکثر مناسبات دانشجویی فعالیت داشتم)  از لحاظ درسی نیز فرد موفقی می باشم . ( یه توضیح مختصر از خودم بود که آشناییت داشته باشید ولو در حد کم).

متاسفانه به دلیل نداشتن کار و عدم رفتن به خدمت سربازی و همچنین وضعیت مالی متوسط خانواده، خواستگاریهای سنتی که اقدام شد ، جواب نه گرفتیم ( البته این جواب نه همون مرحله اول بود که ما با خانواده اون دخترا ارتباط تلفنی برقرار میکردیم ) ، اینم تو پرانتز بگم مطمئن بودم( به خاطر شرایطم ) اگر ابتدا با خود دختر صحبت میکردم و بعد اقدام میشد قطعا وضع جور دیگری رقم میخورد ( طوری که دخترای مختلفی در دانشگاه و فامیل هستن که به بنده پیشنهاد ازدواج و دوستی میدن )  .... (اینم ی خلاصه دیگه درباره فی ما وقع )

بعد از همه این مسائل و وجود شرایط گناه و همچنین سست شدن و انحراف در  مسیر مذهبی شدن و مذهبی ماندن، تکاپوی بنده برای ازدواج بیشتر شد و اینبار خودم به فکر افتادم که گزینه مورد نظر پیدا کنم و در این حین  طور تصادفی با خانم مطلقه ای که 26 سال سن داره آشنا شدم، چند جلسه صحبت کردیم و خروجی این صحبتا شد :

تمام ویژگی ها و معیار های همسر مورد نظر بنده رو ( از تمامی جهات اخلاق،صبر ، شکیبایی ، ایثار، مهربانی ، وفا داری، مذهبی بودن ،زیبایی )  دارن ،  علاوه بر اون ، یه ویژگی بهتر نسبت به دختران مجرد و پر توقع دارن اینکه یه زندگی پر از سختی و تحمل کردن و برای درست شدن زندگیشون از هیچ تلاشی دریغ نکردن ( دلیل طلاق هم ایشون نبوده )، قطعا اگر قرار باشه زندگی بدون مشکلات و شکست های قبلیشُ شروع کنه برای حفظ و رسیدن به تعالی تمام تلاششُ خواهد کرد ...

ی سری مشکلات داریم از نظر هم کفو بودن فرهنگی(خود دختر ایده آله ولی خانوادش خیر)،  و همچنین خود بنده که هنوز به یقین نرسیده ام که مساله جدایی ایشون چقدر میتونه در آیند روی بنده تاثیر بذاره و چطور باید خودمُ محک بزنم که مرد این مساله هستم یا خیر، چون دوس ندارم به خاطر مشکل ایشون در آینده ازشون سو استفاده کنم یا بخوام خدایی نکرده این مساله رو بکنم شمشیری برای تهدید ...

از شما جناب مشاور گرامی و اعضای محترم سایت تقاضا دارم نظر خودتون اولا درباره وضعیتی که شرح دادم بگید و ثانیا درباره ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه ؟!

باتشکر و و درود بی پایان

مرتبط :

چرا بعضی از پسرها دختران مطلقه رو به دختران مجرد ترجیح میدن؟

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

مزایا و معایب زندگی با خانوم مطلقه

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

بعد از ازدواج با یه خانم مطلقه چه چیزهایی ممکنه آزارم بده ؟

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)