سلام دوستان

من خانمی هستم که 29 ساله  ، متاسفانه پنج سال پیش به دلیل بد اخلاقی و عدم تفاهم از همسرم جدا شدم و در واقع ازش با تنفر جدا شدم و هیچ وقت حس پشیمانی بهم دست نداد .

تو همین سایت از بعضی کاربران کامنت هایی خوندم مبنی بر اینکه ازدواج با زنان مطلقه بده و آخرش پسران پشیمان میشن و اینکه یه خانم مطلقه تجربیات جنسی قبلی داشته شوهر دوم رو اذیت میکنه و یا یه خانم مطلقه دختر نیست و ... . آقا پسری از من خواستگاری کردند که فعلا در حال آشنایی هستیم .  سی و هفت ساله هستند و شرایط خوبی دارند .

ایشون خیلی علاقه نشون میدن و میگن براشون اصلا مطلقه بودن من مهم نیست همین که علاقه ای به همسر سابقت نداری خوبه و خانواده شون هم فعلا مخالفتی نکردند . ولی من ترس دارم نکنه دوباره به دلایلی که بالا گفتم پیشیمون بشه که چرا با یه خانم ازدواج کرده نه یه دختر .

ایشون پسر خوبی هستند و خوش اخلاق و متدین ولی به دلیل شرایط اقتصادی ازدواجشون به تاخیر افتاده . واقعا موندم چیکار کنم . از طرفی این سوال هم وجود داره که اگر با یکی مثل خودم مطلقه ازدواج کنم آیا باز هم این تفکر که این خانم روابط جنسی قبلی داشته البته از نوع حلال باز هم آزارش میده .

خود من یه زنم و واقعا این احساس رو ندارم و شاید بگم چون از لحاظ عاطفی خیلی منو اذیت کرد خاطراتش برام حس مثبتی به همراه نداشته و با آشنایی جدید برای ازدواج اصلا ذره ای هم به همسر قبلی فکر نمیکنم و برام مهم نیست .حالا آقایون چگونه فکر میکنند ؟ از دوستانی که تجربه دارند و یا در این زمینه آگاهی دارند ممنون میشم نظر بدهند

متشکرم


مرتبط :

چرا بعضی از پسرها دختران مطلقه رو به دختران مجرد ترجیح میدن؟

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

مزایا و معایب زندگی با خانوم مطلقه

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه

بعد از ازدواج با یه خانم مطلقه چه چیزهایی ممکنه آزارم بده ؟

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه) مسائل زنان مطلقه و بیوه (۳۵ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) منصرف شدن خواستگار (۱۵ مطلب مشابه)