سلام خدمت همه دوستان

امیدوارم حال تون خوب باشه و پیشاپیش از نظرات سازنده تون و وقتی که برای این حقیر میذارید بی نهایت ممنونم.

من متولد ۶۸ هستم، و کارمندم میخواستم کمک ام کنید برای گمراهی که دچارش شدم، چند تا خواستگار از همکارانم هستن که دو تاشون از لحاظ رفتاری خیلی برام قابل پذیرش نیستن و البته خیلی پیگیرن ولی تمایلی بهشون اصلا پیدا نمیکنم ...

از طرفی یکی دیگه از همکاران هستن که ۴ سال از من کوچکترن که البته من میدونستم و خودشون نه برا همین زودتر از اینکه خیلی ابراز علاقه کنند بهشون فهموندم ولی خب دست بردار نیستند و خیلی پیگیرند، الان واقعا خیلی خیلی ذهنم درگیره.

حانواده ام موافق این قضیه نیستند و اینم بگم که ایشون سن شون ببشتر میزنه و من برعکس ... و البته لازم به ذکره اصلا رفتارهای بچگانه ندارن که این حس و بهم منتقل کنند که بچه است. واقعا نمیدونم چکار کنم همه شرایط منو دارند به جز این مورد... دختر خانوم ها شما بودید چه تصمیمی می گرفتید و آقایون واقعا براتون چقدر مهمه؟ و کلا چه دیدی نسبت به این قضیه دارید.

 

 

مرتبط با کوچکتر بودن دختر از پسر در ازدواج:

خواستگاری از خانمی که 2 سال ازم بزرگتره

از 21 سالگیم خیلی احساس تنهایی می کنم

بزرگتر بودن زن از مرد مشکلات خاصی بوجود میاره؟

چطور به یه دختر بزرگتر از خودم پیشنهاد ازدواج بدم؟

با وجود نکات مثبت زیاد دختر ،میشه از بزرگتر بودنش چشم پوشی کرد

می خوام به خواستگاری دختری برم که دو سال ازم بزرگتره

اگه اون دختر رو داشته باشم هیچ چیز دیگه ای تو زندگیم نمیخوام

عاشق دختر وبلاگ نویسی شدم که 4 سال ازم بزرگتره

دو سال از دختر مورد علاقم کوچکترم

دید مردم نسبت به ازدواج با دختر بزرگتر و بلند قدتر چیه؟

چطور مادرم رو راضی کنم که با یه دختر بزرگتر از خودم ازدواج کنم؟

منو دختر عموم که ازم بزرگتره نسبت بهم علاقمند شدیم

نظر دخترها در مورد ازدواج با پسری که 6 سال کوچکتره چیه؟

دختری هستم که عاشق همکارم که 7 سال ازم کوچکتره شدم

چطوری به خانواده م بگم عاشق دختر داییم که 6 سال ازم بزرگتره شدم؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با پسر کوچکتر از خود (۲۱ مطلب مشابه)