سلام امیدوارم حال همه تون خوب باشه

راستش من آدمی بودم که سعی میکردم با همه مهربون باشم به همه کمک کنم؛ به آدم ها لبخند بزنم از بچگی اینجور بودم؛ ولی دنیا و آدم هاش خوب باهام رفتار نکردن؛ بعضی از آدم ها خوش شون می اومد از اخلاقم ولی خیلی ها هم مسخرم میکردن؛ سر به سرم میذاشتن؛ کم کم سردم کردن.

الان خیلی وقته از گذشتم دارم فرار میکنم؛ اما خاطرات بد و مسخره کردن آدم ها میاد جلو چشمم و عذابم میده؛ همه ش دوست دارم برم جایی که تنها باشم و فرار کنم از دنیا فکر میکنم افسردگی گرفتم؛ و آرامش ندارم دنیا هم پر از ظلم و ستم شده میگن آخر الزمان دنیا جوری پر از ظلم و ستم میشه که مردم صبح و شب آرزوی مرگ میکنند.

من هم خسته شدم از دنیا میدونم زوده واسه خسته شدن (آخه هنوز 18 سالمه)؛ چند ماه دیگه هم کنکور دارم انگیزه زیادی ندارم خیلی ها هم انتظار رتبه خوبی دارن ازم؛ ولی هیچ کس از حالم خبر نداره، حالا سوالاتم؛

1. برای این که دوباره دنیام قشنگ و پر از آرامش بشه چیکار کنم؟

2. تو آخرآلزمان که دنیا پر از ظلمه چطور ما از بدشدن در امان باشیم؟

سوال آخرم متفاوته:)

3. کنکور رو چیکار کنم؟

با تشکر


مرتبط:

اصلا زندگی میکنم که چی بشه؟

آیا حس پوچ گرایی بعد از چندین جلسه قابل درمانه ؟

حالم خیلی بده، به پوچی رسیدم

از وقتی ترک تحصیل کردم زندگیم به پوچی میگذره

احساس پوچی داره دیوونه ام میکنه

احساس پوچی میکنم که چرا سمت رشته مورد علاقم نرفتم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)