سلام دوستان

من یه دختر  19 ساله ام ... چند وقته حالم خیلی بده.. پشت کنکورم و با اینکه همیشه عاشق درس و اینده خوب بودم , الان دیگه برام بی مفهومن...نه تنها درسا , همه چی.. کل زندگی.

من چرا زندگی میکنم؟ ببینید اصلا سوالم اینه که معنی نفس کشیدنم چیه؟ ...چه فرقی میکنه چجوری زندگی کنم؟.. الان درسم خوندم ،به چیزیم که میخواستم رسیدم خب که چی؟

چی بشه؟ اخرش مگه مرگ نیست؟ خب اخه چرا زندگی کنم؟ بخدا معنی زندگی رو از دست دادم.. هیچی برام ارزش نداره, بیخیال همه چی شدم هیچی برام جالب نیست, احساس میکنم همه زندگیم اشتباه کردم , جلو همه ،یه دختر شوخ و سرحال و سر زنده و خندونم ولی از تو داغونم...

اصلا زندگی میکنم که چی بشه؟ میگم افسردگی گرفتم همه میخندن و میگن کل دنیا افسرده بشه تو نمیشی, ولی واقعا داغونم. هیشکی نمیتونه بفهمه حالمو.. تو رو خدا کمکم کنین از هیشکی نمیتونم دیگه کمک بگیرم.


مرتبط:

آیا حس پوچ گرایی بعد از چندین جلسه قابل درمانه ؟

حالم خیلی بده، به پوچی رسیدم

از وقتی ترک تحصیل کردم زندگیم به پوچی میگذره

احساس پوچی داره دیوونه ام میکنه

احساس پوچی میکنم که چرا سمت رشته مورد علاقم نرفتم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)