نسبت به همه چی بی حسم، زندگی رو فاقد معنا و مفهوم میدونم، اعتقاداتم رو از دست دادم، از هیچ چیز لذت نمی برم، با همه بد اخلاقم و تنهای تنها هستم، از همه بدم میاد ‌. هیچ حس لذت ، ترس ، شادی هیچ چیزی ندارم و کم کم دارم ترسناک میشم، یعنی اگه فیلم ترسناک نصف شب تنها ببینم هم هیچ گونه حس ترسی بهم دست نمیده، و حتی دلم میخواد کارگردان اون فیلم رو تیکه پاره کنم تا دیگه با این فیلم ها رو ذهن و روان افراد اثر مخرب نذاره.

۲۰ سالمه و پسر هستم، دانشجو هستم، کار هم دارم، خودم مستقیم رو کار نیستم چون حوصله کار ندارم، به نوعی سرمایه گذاری هست که سود ماهانه بر میدارم. همچنین هیچ حس و میلی به جنس مخالف ندارم . بله میدونم افسردگی دارم و یبارم اقدام کردم که نصفه ول کردم.

حالا تنها امیدم همین روان درمانی هست، و تنها پزشک و روان کاو حاذق میتونه حال منو خوب کنه، به روان شناس اعتقاد ندارم، فقط سوالم اینه کسی بوده که در وخیم ترین وضعیت افسردگی قرار داشته و بعد از یک سال یا حتی دو سال پیگیری مداوم خوب شده باشه؟ حتی اگه لازم باشه ۳ سال هم ادامه میدم، فقط نتیجه میده ؟

نکته ای باید عرض کنم اینکه من اهل هیچ ماده مخدر یا نوشیدن الکل نیستم.


مرتبط:

حالم خیلی بده، به پوچی رسیدم

از وقتی ترک تحصیل کردم زندگیم به پوچی میگذره

احساس پوچی داره دیوونه ام میکنه

احساس پوچی میکنم که چرا سمت رشته مورد علاقم نرفتم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی پزشک (۴۷ مطلب مشابه)