سلام

یه آقایی هستش واسه من یه گزینه ازدواجه و منم واسه اون یه گزینه هستم. تا حدی با هم مرتبطیم. گاهی صحبتی حرفی بینمون میشه. یه روز روبروی خودم از زبون مبارکش گفت من وقتی ازدواج کنم خوشم میاد زنم لباس های شیک بپوشه و به اصطلاح شیک پوش و مد روز و این ها باشه و اصلا با مانتو جلو باز و اینا مشکلی ندارم و خیلی هم خوبه مد روز و فشن مشن.

یه دفعه تو همون روزها رفتم تو اینستا به اسم یه دختر دیگه که مثلا خود من نیستم و اون نمیدونست باهاش چت کردم. دیدم بین صحبتاش گفت من اصلا خوشم نمیاد زن آینده م بد لباس بپوشه. چه معنی میده. زنم خوشم نمیاد تو چشم باشه. حالا به نظرتون این آقا کدوم فکر خودش رو بیشتر قبول داره؟، با خودش چند چنده؟، اصلا تا حالا دیدید این طور مردی رو؟، چرا پیش من اون طور گفت ولی در خفا حرف دلش ظاهرا چیز دیگه ای بود؟

دو تا چیز متفاوت دو تا فکر متفاوت از یه آدم اونم درست توی یه زمان. نمیفهمم واقعا، گیجم. 

ممنون میشم دختر خانم های گل و آقایون عزیز گرامی نظراتون رو راجع به این آدم و شخصیتش و چیزی که به ذهن تون میرسه بهم بگید؟، به نظرتون مرد سختگیریه یا ولنگار یا چیزی بین این دو تا؟ این روی سکه ست یا اون روش؟


پیشنهاد:

خواستگارم میگه اول بخاطر خدا، بعد بخاطر من چادر سر کن

چطوری دختر مورد علاقه م رو قانع کنم که چادر بپوشه ؟

چطوری به همسر آینده ام بگم چادر سر کن ؟

چرا بعضی از پسران مذهبی تمایل به ازدواج با بد حجاب ها دارند

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

دختران مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

چرا دخترهای مذهبی از رابطه جنسی متنفرند؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)