سلام 

دوستان می خواستم راجع نحوه برخورد با پسری که بهش علاقه ی خاصی ندارید رو بیان کنید، من چطور باید با احترام و بدون دلخوری با ایشون برخورد بکنم تا سرد بشن، با رفتارم هر چقدر که لازم بود بهشون نشون دادم که تمایلی ندارم ولی ایشون سماجت خاصی دارن، نیت شون رو هم نمی دونم دوستی یا چیز دگه ای هستش، من جایی میرم که نمی خوام کسی متوجه ایشون بشن ولی ایشون خیلی بی تربیت و پر رو هستن که علنا خودشون رو نشون میدن.

قبلا برام مهم نبود ولی الان چون قصد ازدواج دارم و اشخاصی که در اون مکان هستن کم بیش باب میلم هستن و نمی خوام (بپروننن) از دست بدم..! دیگه از دستش خسته شدم با خودش مشکلی ندارم چون نمیشناسم رفتارهای غیر موجهش منو هیستیریک می کنه...!

نه به درد دوستی می خوریم نه آشنائی نه ازدواج، یه درصد هم با هم مچ نیستیم، من خوشحال میشم که دست از سماجت برداره و بره با کسی که اونم دوسش داره ارتباط برقرار بکنه و خوشبخت بشه و من دیگه نبینمش، من نمیشناسمش، حتی نمی دونم اسمش چیه ولی ایشون به لطف کنجکاوی های خاله زنکی شون آمار ریز و درشت منو دارن، نمی خوام کسی راجع به من تو همون محدوده ای که میرم فکر بدی بکنه، چند تا خواستگارم از همون جا پیدا کردم که به دردم نخوردن... البته فعلا

من نیت شون هم برام مهم نیست، فقط از رفتارهای کسل کننده شون خسته شدم، هر جا میرم میان تقریبا، به مکالماتم گوش میدن...! من نمیشناسم شون ولی ایشون آمار منو دارن...! حریم خصوصی رو رعایت نمی کنن. 

از خودم بگم دختری بیست چند ساله ساده مهربون ولی کمی خشن! و پرحرف، در بعضی مواقع البته، منطقی کمی درونگرا، محتاط، در نوجوانی تجربه تلخ عشق نافرجام رو داشتم که عامل شکستش خودم بودم، الان اون شخصی که بهش علاقه داشتم ازدواج کرده و طلاق گرفتن، از هم و در نروژ زندگی می کنه، زندگی مرفهی هم داره و من نمی تونم آدم دوم زندگیش باشم، با این که پسر خاله ش بهم گفته که... جدا شده بهش زنگ بزن ولی من زنگ نزدم.

من دلم نمی خواد برخورد بدی داشته باشم با کسی فقط نمی خوام این شرایط عذاب آور دیگه ادامه پیدا کنه، نمی دونم شاید تقصیر خودمه چون برخوردی با اون آقای محترم نکردم، ایشون هم فکر می کنه سکوت علامت رضایته..! خوشحال میشم که نظرات و کمی از وقت ارزشمندتون رو در اختیارم قرار بدین. سپاس 


مرتبط :

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

چطوری ردشون کنم که آسیب کمتری ببینند ؟

چطوری بهش بگم از ظاهرت خوشم نیومده که ناراحت نشه ؟

به امید ازدواج با دوست پسرم خواستگارهای ایده آلم رو رد می کنم

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت

به خاطر خواست پدرم ، خواستگار دلخواهم رو رد کردم ولی ...

چرا بعد از رد کردن خواستگار پشیمون میشم ؟

احساس میکنم فقط به خاطر شغلم به خواستگاریم اومده

یکی رو دوست دارم ولی داره برام خواستگار میاد

الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه)