سلام

من مردی حدود 30 ساله هستم، با همسرم حدود 5 سال اختلاف سنی دارم.

از ابتدای نامزدی و دوران عقد علاقه چندانی به من نشان نمی داد، ولی من خیلی دوستش دارم، حدود سه ماه پیش که بی توجهی هاش به من شدت گرفته بود وقتی ازش علت رو جویا شدم گفت من از اول هم علاقه ای به تو نداشتم و بخاطر فرار از یه خواستگاری که ازش متنفر بوده تن به ازدواج به من داده (من بهترین کیس بودم اون موقع) و امیدوار بودم که علاقمند میشم ولی نشدم و حالا طلاق می خوام، با مخالفت من روبرو شد و حالا هم داریم میریم مشاوره، دوستان اگه تجربه ای مشابه دارن راهنمایی کنن.

مرتبط با طلاق :

شوهرم بعد از 3 سال جدایی بدون طلاق ، اظهار پشیمونی می کنه

به قاضی چی بگم که زودتر طلاق بگیرم ؟

چطور در آخرین مرحله طلاق دوباره به زندگی برگردم؟

بعد از طلاق توافقی امیدی برای برگشت دوباره وجود داره ؟

بعد از طلاق ، گوشه گیر و خیالاتی شدم

آیا زندگی بعد از طلاق از زندگی الان من سخت تر است؟

می ترسم بعد از طلاق هیچ وقت نتونم ازدواج خوبی داشته باشم

وابستگی شوهرم به من ، بعد از طلاق ادامه خواهد داشت ؟

من بعد از طلاق باید امیدی به ازدواج داشته باشم ؟

کاش نمی شد به این راحتی طلاق گرفت

چرا امروزه تا تقی به توقی میخوره مرد و زن از هم طلاق میگیرن؟

طلاق والدینم تا کی باید باعث تحقیر و سرشکستگی من بشه ؟

بعد از طلاق چی به سر شوهرم میاد ؟

بعد از طلاق همه منو گذاشتن کنار

فکر میکنم چون طلاق گرفتم دیگه نمیتونم خوشبخت باشم

سوال از رجوع کرده ها و یا کسانی که قبل از طلاق آشتی کردند

دنیای بعد از طلاق چقدر بده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه)