سلام

من ۲۳ ساله م، واقعا از حرف های آزار دهنده برادرم خسته شدم، یه آدم فحاش که متنفرم کرده از خودش، من از فحش متنفرم، دوست دارم همیشه تو آرامش باشم ولی این همیشه آرامش منو بهم میریزه، نمیدونم قصدش چیه ولی متاسفانه خیلی حسوده و حریص، البته تا حدی هم تقصیر اون نیست،  پدر و مادرم از اول فحاش بودن، هم به ما هم با خودشون، این هم از اون ها یاد گرفته.

من نمیتونم مثل اون ها باشم، البته اگه زیاد عصبیم کنن منم جواب شون رو میدم ولی اون ها همیشه اینطوری هستند، نه برای من واسه پدرم هم اینطوره،  به خدا دیروز گفتم بخاطر این آدم از خونه میرم،  پدرم نذاشت، نخواستم دلش رو بشکنم، نرفتم.

مادرم هم طرف اون میگفت برو وسایلت رو هم ببر، من همیشه غصه شون رو خوردم، خسته م کرده این با حرف هاش. 

تو رو خدا همیشه با خانواده خودتون خوش رفتار باشین، اول خانواده بعد دوست و رفیق و جامعه،  متاسفانه بعضی از مردم با خانواده خودشون بد رفتارن تو اجتماع خوش رفتار.


مرتبط با فحاشی:

با مادری که زیاد فحاشی میکنه باید چیکار کرد؟

دختر خالم وسط حرفاش بهم فحش میده

راه برخورد با کسانی که فحش ناموسی میدن

می ترسم موقعی که خوابم فحش بدم

مادرم جلوی من به پدرم فحش میده

دلیل روانشناسی فحش دادن چیه؟

چرا برخی از آقایان فحش جنسی میدن؟

چرا یه پسر باید به دوست دختر سابقش فحش بده؟

شوهرم موقع عصبانیت بهم فحاشی میکنه

چطوری با همکلاسی فحاشم برخورد کنم؟

می تونید یه پدر فحاش رو تحمل کنید؟

زن ها به خاطر فحاشی بعضی از مردها نباید برن استادیوم، این منطقیه؟

چی شد که بعضی از ما ایرانی ها فحاش و بی ادب شدیم؟

دلیل خشونت و فحاشی در ورزشگاه ها چی میتونه باشه؟

فحاشی به خواهر و مادر طرف مقابل دعوا!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)