سلام دوستان خسته نباشین طاعات و عباداتتون قبول. اونایی هم که امتحاناشون تموم شده ، ان شاءالله مزد زحماتشون رو بگیرن. خب بیشتر از این مقدمه تایپ نمیکنم میرم سر اصل مطلب ینی سوالم:

توی کلاس ما یه دختری هس به غایت فحاش و بد دهان به طوری که از دادن هیچ فحش و از گفتن هیچ حرفی ابایی نداره.

کلا من از 5 سالی که با ایشون هم کلاسم ارادت بیشتری به من داشته و حرفی نبوده که بارم نکنه و فحشی نبوده که نثارم نکنه!

البته نسبت به همه همین طوره و حتی به مظلوم ترین بچه های کلاس فحاشی می کنه.

فحش های +18!!! حتی جلوی دبیران مرد به بقیه فحاشی و هتاکی میکنه !!!! O_o

فحش هایی که من برای اولین بار شنیدم و رفتم از مامانم معنی شو پرسیدم (فک نمی کردم فحش باشه :| ) کلی باهام دعوا کرد :|

الان فک میکین من بچه مثبت ترین بچه ی کلاسم :| ولی اینطور نیس.

حتی بعضی وقتا که از درس معلمهای مردمون یه نفر بیست بگیره یا به علت باهوش و فعال بودن مورد توجه باشه براش حرف درمیاره :|||

کلا اینو گفتم که بدونین با چه جونوری سرو کار داریم. بسیااااار هم دمدمی مزاجه یه دقه خوبه میگه میخنده بعد می بینی توی یه گفتگوی ساده و دوستانه ی کلاسی شروع به فحاشی به یه نفر می کنن اینقدر هم تند تند حرف میزنه کلا طرفو به رگبار می بنده...!


اینا همه رو گفتم که برسم به اصل ماجرا که این فرد فحاش و بی حیا متقلب نیز هس! و در حد 10-12 نمره رو به راحتی تو هر امتحان تقلب کرده یا اینکه بعد از تحویل گرفتن برگه توی برگش دست میبره و میره میگه نمره ی اینو ندادین دبیرام بش نمره میدن :|||!!!! در حالی که تقریبا همه ی بچه های کلاس تقلب کردن اونو دیدن اما هیچ کس جرات نداره بره راپورتش بده.

امروز هم چون که من بیست گرفتم اون شونزده سر کلاس جلوی دبیر شروع به فحاشی کرد O_o منم مث همیشه جوابشو دادم ولی به مامانم که گفتم بم گفتن که با این جور ادما درگیر نشو برات شر درست می کنن.حتی گفت راپورتشو به دفتر نده!!

من که این همه پرتایپی کردم فقط از شما چن تا راهنمایی میخوام که:

1) من چه طور با این موجود برخورد کنم؟ ایا مث بقیه جوابشو ندم و سکوت کنم (عاخه من خیلییییی زود جوش میارم میبندمش ب رگبار واس همین با من بیشتر بحث میکنه) یا جوابشو بدم فک نکنه کم اوردم؟

2) راپورتشو بدم یا ن؟! با توجه به این که خودش تکی یه گروه مافیاییه!


+خب باتوجه به اینکه من کسیو ندارم ازش مشاوره بگیرم اومدم اینچا سوالمو پرسیدم که چن تا بزرگتر راهنماییم کنن. ممنون می شم کمکم کنین.

+الان فک نکنین من 13 سالمه |:البته خیلی هم بیشتر نیس.سوم دبیرستانم :)

+خیلی حرف زدم.خدافظ


مرتبط با فحاشی:

دختر خالم وسط حرفاش بهم فحش میده

راه برخورد با کسانی که فحش ناموسی میدن

می ترسم موقعی که خوابم فحش بدم

مادرم جلوی من به پدرم فحش میده

دلیل روانشناسی فحش دادن چیه؟

چرا برخی از آقایان فحش جنسی میدن؟

چرا یه پسر باید به دوست دختر سابقش فحش بده؟

شوهرم موقع عصبانیت بهم فحاشی میکنه

چطوری با همکلاسی فحاشم برخورد کنم؟

می تونید یه پدر فحاش رو تحمل کنید؟

زن ها به خاطر فحاشی بعضی از مردها نباید برن استادیوم، این منطقیه؟

چی شد که بعضی از ما ایرانی ها فحاش و بی ادب شدیم؟

دلیل خشونت و فحاشی در ورزشگاه ها چی میتونه باشه؟

فحاشی به خواهر و مادر طرف مقابل دعوا!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)