این سایت درامد از اینترنت با نام پارس پا قانونیه ؟ صلاح میدونید عضو شم ؟ حرفایی که میزنن واقعیته ؟ چه کارایی باید انجام بدم . میشه این برادری رو در حقم کنید کامل راهنماییم کنید که روش کارشون چیه . چیش به اونا میرسه ؟


پاسخ :

سلام

پارس پا یک سایت کسب درآمد از اینترنت هستش که همزمان به چند روش کار می کنه . اگه اشتباه نکنم از عمر اولیه ی پارس پا حدود 2 سال میگذره . اوایل فقط به روش پاپ آپ کار می کرد و کم کم دامنه فعالیتش رو گسترش داد . 

در حال حاضر به چند روش میشه از پارس پا کسب درآمد کرد :

1 - پاپ آپ و همکاری در فروش که قبلا توضیح داده شد .

2 - فروش فایل :

به جرات میشه گفت اگه دولت روی این قسمت کار کنه و مجلس هم قوانین سفت و سختی رو در حمایت از فعالان این قسمت تصویب کنه شاید بشه گفت بخش زیادی از معضل بیکاری کشور حل میشه !

فرض کنیم شما دانشجوی فلان دانشگاه هستید که از شانس خوبتون با فلان استاد مطرح واحد گرفتید . از اول ترم شروع می کنید به جزوه نویسی یا ضبط صدای استاد . در پایان ترم میاید از جزوه ها اسکن می گیرید و در سایت هایی که در بخش فروش فایل فعال هستند عضو میشید و اسکن ها رو در یک فایل قرار میدید و در سایت به معرض فروش میذارید .

فرض کنیم برای این فایل 5000 تومان قیمت میذارید . 1000 تومان از هر فروش رو به بازاریاب و 1000 تومان رو هم به سایت میزبان ( مثلا پارس پا ) اختصاص میدید . برای خودتون از هر فروش 3000 تومان می مونه . 

اگه این فایل شما رو 1000 نفر بخرن ، 3.000.000 تومان به حساب شما واریز میشه . به احتمال 99.99 درصد میشه به پارس پا اطیمنان کرد .

چه هنر و دانشی داری ؟ اگه بتونی دانشی که داری رو به صورت یک فایل در بیاری می تونی از اون کسب درآمد کنی . آشپز خلاقی هستی ؟ در خیاطی مهارت داری ؟ در فلان رشته ورزشی حرفه ای هستید و ... ! می تونی تجربیاتت رو به صورت یک جزوه یا کتاب دربیاری و بفروشی .

هیچ هنری ندارم ولی وقت تا دلت بخواد !

بازم میشه از این روش کسب درآمد کرد ! بگرد تو سایت های مختلف ، مثلا جوک ها رو جمع کن و بفروش ! مقالاتی با فلان موضوع رو آرشیو کن و بفروش !

کسانی که با اندروید سر و کار دارن احتمالا سایت کافه بازار رو میشناسن ! یه خوش ذوقی اومده مطالب جالب و سرگرم کننده سایت بیتوته و ... رو جمع آوری کرده و اونا رو به صورت یک نرم افزار اندروید درآورده ! اسمش رو هم گذاشته "خر کیف" ! 

تا حالا بالای 200.000 بار این نرم افزار رو خریدن ! اگه از هر خرید 1000 تومان صاحب "خر کیف" بمونه ، این بنده خدا تا حالا 200.000.000 تومان به جیب زده !!!

یکی دیگه اومده قوانین مختلف رو به صورت اندروید در آورده و تا حالا بالای 20.000 تا 6000 تومان فروش کرده ،‌ یکی دیگه اومده کد های مختلف اندروید رو جمع کرده و تا حالا بالای 50.000 تا 2000 تومان فروش داشته !

پس شما هم اگه چیزی دارید که فکر می کنید برای بقیه جالب باشه می تونید در یکی از سایت های فروش فایل عضو بشید و اون رو بفروشید . البته تا جایی که امکان داره باید حجمش کم باشه  .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)