سلام

بنده دختری ۲۰ ساله هستم که از مشکل چشم چرونی رنج میبرم. تا 16 سالگی سر به زیر بودم و به نامحرم اصلا نگاه نمیکردم، البته الان هم ظاهرا سربزیرم اما ۱۶ سالم که بود یکی از دوستانم بهم فیلم مستهجن رو معرفی کرد و من از اون موقع چشم و گوشم بازتر شد متاسفانه. و حدودا از همون سن یه تغییراتی در رفتارم به مرور بوجود اومد که الآن حس میکنم کنار گذاشتنش برام سخت شده. 

از زمانی که با فیلم های خاک برسری آشنا شدم عفت نگاهم از بین رفته. حتی هنوزم هر دو سه ماه یک بار وسوسه میشم که اون ها رو ببینم.

خودارضایی هرگز نکردم و سمتش هم نخواهم رفت چون به نظرم کار کثیفیه، اما شک دارم این کارهای من دست کمی از خودارضایی داره یا نه؟، ضمنا دوست پسر هم نداشتم تا به حال. صحبت هام با پسرها همیشه در حد معمولی بوده و زیاد فرقی بین دختر و پسر تو ارتباطات روزمره ام قائل نیستم. 

دلم میخواد چشم چرونی رو ترک کنم و نگاهم رو پاک کنم اما اراده ام خیلی ضعیفه. همه منو بعنوان دختر خوب و ساده ای میشناسن کسی نمیدونه چشم چرانی میکنم. در ضمن به پسرها هم توصیه میکنم کمی بیشتر رعایت پوشش شون رو بکنند. 

علت اینکه خدا در مورد حجاب به پسران خیلی سخت نگرفته و مثل دخترها نیاز به چادر و غیره ندارن این هست که؛

۱. بدن پسران به اندازه دختران تحریک کننده نیست، (نه اینکه کلا نباشه، دخترها هم بعضی هاشون اگه چشم گوش شون باز بشه این غریزه شون فعال تر میشه. به هر حال جنس مخالف جذابیت داره)

۲. دخترها دیرتر تحریک میشن و اگر هم بشن چیزی تو ظاهرشون مشخص نمیشه درحالی که پسری که از نظر جنسی تحریک شده باشه مشخص میکنه!

۳. ما دخترها زور بازوی کمی داریم و بنابراین قدرت و ابزار تجاوز رو نداریم! پس خیلی هم مشکلی  براشون پیش نمیاد اگه رعایت حجاب رو به اون صورت نکنند. ولی این دلیل نمیشه که کاملا تنگ یا برهنه و ... هر جور دل شون خواست تو جامعه ظاهر بشن. 

آقایون محترم، قرآن شما رو هم امر به پوشش مناسب در شان فرد مسلمان کرده. و البته ما زنان رو هم امر به کنترل نگاه! و قرآن بی حکمت نیست. فکر نکنین که غریزه جنسی و نگاه جنسی و چشم چرانی و تحریک فقط مخصوص پسران هست. البته منه دختر با دیدن یک مرد چاق که شکم داره و تیپ و قیافه آنچنانی نداره با یک مشت سیبیل و سن بالا هست خب تحریک نمیشم و پوشش هر چی باشه مهم نیست، (همون طور که پسرها با دیدن پیرزن ۸۰ ساله ی بی حجاب تحریک نمیشن )،  اما پسرهای خوشتیپ هم تو جامعه زیادن و نیازی نیست که حتما باشگاه رفته و بدنساز باشه تا برای منه دختر جذاب باشه. 

باشد که هدایت شویم. والسلام


مرتبط با مدیریت افکار مزاحم:

نمی تونم مسائل رو در ذهنم دسته بندی و کنترل کنم

چطوری ذهنم رو کنترل کنم تا فکرم به سمت یه دختر نامحرم نره

مبارزه با افکار مزاحمی که بی اختیار وارد ذهن میشه

روش های تجربی آرام شدن ذهن و رهایی از افکار منفی

چه طور از شر افکار منفی خلاص بشم و ذهنم آروم بشه


مرتبط با نیاز جنسی دختران :

تکلیف من که نیاز جنسی بسیار بالایی دارم مشخص نیست

بابا من که مریم مقدس نیستم

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)