با سلام خدمت شما عزیزان 

مشکلی دارم که بشدت داره زندگی من رو مختل میکنه، 22 سال سنمه و از شما خواهش میکنم اگه تجربه یا راهنمایی در این زمینه دارید برای بنده در میان بگذارید.

مشکلم اینه که همیشه ذهنم سمت مسائلی درگیر میشه و به نحوی تمام تمرکزم رو از دست میدم، مثلا ذهنم یه بار درگیر مشکلات اقتصادی، ازدواج، عشق و علاقه، مسئله جنسی و اشتباهی که در گذشته انجام دادم میشه و تمام فکرم رو درگیر میکنه و مثل خوره به جانم میافته به گونه ای که در طول روز نمیتونم این افکار رو از خودم دور کنم و بشدت این افکار منفی سراغم میاد و روز به روز بشدت بیشتر میشه به گونه ای که دیگه نای بیرون اومدن از خونه رو ندارم و به یک شخصیت منزوی تبدیل شدم.

همچنین تمام تمرکزم رو از دست دادم از شما میخوام بهم کمک کنید تا چه طور از شر این افکار منفی خلاص بشم و ذهنم آروم بشه 


مرتبط:

چطوری ذهنم رو کنترل کنم تا فکرم به سمت یه دختر نامحرم نره

مبارزه با افکار مزاحمی که بی اختیار وارد ذهن میشه

روش های تجربی آرام شدن ذهن و رهایی از افکار منفی

چطور عشق قبلی و ... رو فراموش کنیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)