سلام خدمت کاربران محترم

پسری هستم ۲۰ ساله ، مجرد و از نظر خودم هنوز به بلوغ های لازم برای ازدواج هم نرسیده ام. بنده امسال وارد دانشگاه شده ام. کلاس های دانشگاه ما در درس های تخصصی مختلط برگزار میشه و متاسفانه اکثر دختران همکلاسی ما اصلاً حجاب خوبی ندارند.

اما در میان معدود محجبه ها، یکی شون ذهن من رو خیلی مشغول به خودش کرده. در صورتی که غیر از دو سه تا سوال درسی هیچ ارتباط دیگه ای با هم نداشتیم، در حدی که حتی من با هیچ کدوم از دخترهای کلاس از جمله ایشون سلام و علیک هم نمیکنم.

اما تصویر ایشون همیشه جلوی چشممه و در طول روز چندین بار فکرم سمت شون میره، خیلی احساس گناه می‌کنم که اینقدر تو فکر یک دختر نامحرم هستم و وقتی فکر میکنم ممکنه بعد از ازدواج هم خدایی نکرده فکرم سمت ایشون بِره خیلی از خودم بدم میاد.

دوستان عزیز، لطفاً یه راهکار بهم بدید که اینقدر فکرم سمت این شخص نره و ذهنم اینقدر مشغول ایشون نباشه.


مرتبط:

مبارزه با افکار مزاحمی که بی اختیار وارد ذهن میشه

روش های تجربی آرام شدن ذهن و رهایی از افکار منفی

چه طور از شر افکار منفی خلاص بشم و ذهنم آروم بشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)