سهیلا :

سلام بچه ها

امروز یه چیزی دیدم خیلی تحت تاثیرشم. رفتم واسه چکاب یه آزمایش یدم یه دختر همسن خودم 26 ساله اومده بود من فکر کردم ده سالشه. قدش یه متر صورت چروکیده و زرد. کمرش قوز داشت لاغر لاغر بود نمی تونست قشنگ حرف بزنه بعد فهمیدم 26 سالشه.

نمیدونم چرا اینجوری بود یا اسم بیماریش چی بود اما همونجا گفتم خدایا شکرت که ما رو از چنین امتحاناتی معاف کردی. خیلی صبر میخواد . ما بخاطر چه چیزایی گلایه میکنیم به خدا که تو ما رو نمی بینی. حواست به ما نیست. خدایا شکرت و ممنونم که تن سالم بهم دادی. خدایا اون دخترو هم شفا بده. آمین



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)