سلام وقت تون بخیر ...

عذر خواهی میکنم که وقت تون رو میگیرم، من به شدت به کمک شما احتیاج دارم ...؛

من یه دختری ام که به اخلاقیات خیلی پایبندم، و برام آبرو خیلی مهمه، در حدی که تا حالا با کسی دوست نبودم و به کسی هم اجازه ندادم بهم ابراز علاقه کنه، ولی میتونم بگم مدت طولانی بود به یکی از همکلاسی هام علاقه مند بودم، اون قدر بهش علاقه داشتم که دلم نمیخواست به هیچ کس جز اون فکر کنم، چند وقت پیش چون جرات نداشتم مستقیما باهاش روبرو بشم و خجالت میکشیدم، یه پیج غیر شخصی ساختم و براش ریکوئست دادم و اونم فالو کرد در حالی که اون نمیدونست کی پشت این پیج هست!، کلی با هم حرف زدیم و بهم پیشنهاد دوستی یا همون رل زدن داد. 

اسم و رشته و سال ورود به دانشگاهم رو پرسید، منم حقیقتا مجبور شدم دروغ بگم. من قبل از تمام این اتفاقات قصد داشتم که بهش بگم که این منم ولی خودش شروع به صحبت و پیشنهاد دوستی داد. کلی هم التماس کرد و گفت تو خیلی خوب درکم میکنی. بعد از چند روز بهش گفتم یه چیزهایی هست که اگه بفهمی همه چیز خیلی تلخ تموم میشه و گفتم برات توضیح میدم و میرم و خودم رو بهش معرفی کردم و براش توضیح دادم که تمام این مدت دوسش داشتم، مطمئنم شناخت، ولی گفت نمیشناسم که نشونی بیشتری بهش بدم. 

نوشته هام رو خوند ولی چیزی نگفت، من هم به خاطر اینکه موندنم التماس تلقی نشه پیجم رو بستم و کلا پیج رو پاک کردم، البته اگر بخواد میتونه هم پیج شخصیم رو پیدا کنه و هم شمارم رو، دوست صمیمیش داره. 

الان سه هفته ست و هنوز هیچ چیزی نگفته. به نظر شما همچنان منتظر بمونم یا خودم برم صحبت کنم و از دلش در بیارم؟، چون حس میکنم ناراحت شده به خاطر نوع ورودم به پیجش و دروغ هایی که مجبور شدم بگم ...، و دیگه اینکه همه ش استرس دارم که نکنه ببینمش و اون وقت چکار باید بکنم؟، من هنوز هم بهش علاقه مندم و دوست ندارم کسی رو غیر اون دوست داشته باشم ...

البته اینم بگم که هر وقت میدیدمش تو دانشگاه نگاهاش گیر داشت و حتی دوستام هم حس کرده بودن دوسم داره ولی هیچ وقت چیزی نگفت ...


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)