سلام دوستان 

من برای ازدواجم همیشه ترس از اعتیاد پسر دارم. در حال حاضر آقایی به خواستگاریم اومدن که گفت در دوران سربازیش که به چندین سال قبل برمیگرده قلیون و سیگار رو تجربه کرده. برای همین یه کم دلم بهش بد شد و میخوام راهنماییم کنید، یه فرد که اعتیاد داره چه ویژگی هایی داره و از کجا باید متوجه شد؟

یه مثال بزنم تو نت خوندم کسی مثلا از بافور استفاده می کنه گونه های فرو رفته داره، این آقا هم گونه هاش فرو رفته ان، خیلی هم لاغره. خیلی نگرانم، لطفا راهنمایی کنید به چه چیزهایی باید دقت کنم؟، از کجا متوجه بشم؟


مرتبط:

آقا پسرها، تا چه حد معتاد بودن پدر دختر براتون مهمه؟

خواستگارهام به خاطر اعتیاد پدرم منصرف میشن

ازدواج یک نظامی با دختری که پدرش زندان بوده

به خواستگاری دختری که باباش اعتیاد و سوء سابقه داره میرید؟

برادرم معتاده ، من شانس ازدواج دارم ؟

به تعریف بقیه دختر خوبی هستم اما پدرم معتاده

چون پدرم معتاده ، از گزینه های ازدواج پسران حذف میشم ؟

اگه یکی از اعضای خانواده خواستگار معتاد باشه ، ندیده ردش میکنم

دخترانی که پدرشون معتاد هستند چه حسی نسبت به اونا دارن ؟

ازدواج با دختری که سه برادر معتاد داره

برادری دارم یازده ساله معتاده

آیا برای یک خواستگار مذهبی معتاد بودن پدرم مهمه ؟

بابام معتاده و میگه تو جلسه خاستگاری نمیام

در خواستگاری بگم که قبلا اعتیاد داشتم ؟

حاضرید با دختری که برادر بزرگش اعتیاد داره ازدواج کنید ؟

به خاطر اعتیاد پدرم هر جا رفتم خواستگاری، نه شنیدم

پدر شوهر و مادر شوهرم هر دو اعتیاد به مواد مخدر دارن

پدر دختر مورد علاقم اعتیاد داره

مادر پسر مورد علاقم اعتیاد داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)