مدیر که منتقل شد به شهر دیگه فکر می کردم من جاش رو میگرم، اما "او" انتخاب شد. دورادور میشناختمش، فکر نمی کردم از پس چنین کاری بربیاد، ازش خوشم نمی اومد، به نظرم دست و پا چلفتی بود.

اونم حس کرده بود که قبولش ندارم، یه جاهایی از عمد منو محدود میکرد، اختیاراتم رو سلب کرد ازم، منم لج کردم بودم و کارهایی رو که میخواست انجام نمیدادم، کارهامون رو باید از طریق تلگرام هماهنگ می کردیم، یک ماهی به لج بازی و بی توجهی گذشت، تا اینکه مجبور شدم برای کاری بهش رجوع کنم و گزارش بدم، تقریبا هر شب تو تلگرام باید به ایشون گزارش میدادم.

در مدیریت کارها احتلاف سلیقه جدی داشتیم. رو این حساب زیاد با هم بحث می کردیم. بحث ها تبدیل به کل کل شد، کل کل هامون تبدیل به شوخی شد، احساس کردم آقا نسبت به من کنجکاوی نشون میده، توصیه هاش دلسوزانه تر شد، منم مدیریتش رو قیول کردم و دیگه لجبازی نمی کردم، همه این ها در طی دو ماه اتفاق افتاد.

دیگه هر شب با هم گفت و گو داشتیم البته همه ش کاری بود، هیچ وقت از مدار شرع خارج نشدیم  ولی صمیمانه تر شدیم، چت هام رو برای دوستم که متاهله میفرستادم، اون تایید میکرد که دوستت داره، حتی تو جلسه حضوری اولی که داشتیم نگاهش مشتاق بود.

اما به یکباره از سرعت افتاد، من رو تو یه فاصله ای نگه داشت نه نزدیک تر شد نه دورتر، نزدیک میشدم دور میشد، دور میشدم نزدیک میشد، اما اون آقا همه چیز رو انکار کرد و گفت که احساسی نسبت به من نداره و من فقط همکارم براش.

قرار شده بود من در مورد مکالمات شون چیزی ندونم، اما دوستم همه رو به من گفت، اون آقا گفته بود که سعی میکنه بی توجهی به من نشون بده تا همه چیز درست بشه، من قرار نبود بدونم برای همین با اینکه سخت بود عادی آنلاین شدم، اصلا بهم محل نذاشت و گفت کار دارم.

فرداش چند تا سوال کاری ازش پرسیدم عادی و محترمانه جواب داد، اما شب های بعد که گفت و گو می گردیم هیچ حرفی خارج از کار نزدیم، اما حس تمایل به گفت و گو رو داشت و اصلا بی محلی نکرد فقط جدی تر شد.

من واقعا گیجم نمی فهمم این آقا چرا این طور می کنه، حس یک زن اشتباه نمی کنه چه برسه به حس دو تا زن، پس چی شد رو نمی فهمم، آقایون لطفا کمک کنید.


مرتبط با رفتار همکاران خانم و آقا در محیط کاری:

منو بدون هماهنگی، برای ازدواج به یکی از همکاران پیشنهاد دادند

چشم گفتن همکار آقا به همکار خانم، معنی خاصی داره؟

می خوام همکار خانمم، حد خودش رو در برخورد با نامزدم بدونه

با جوی که همکارانم برام درست کردند مشکل دارم

چرا بعضی از آقایون نمی تونن رابطه اجتماعی دوستانه رو با خانم ها ادامه بدن

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار

ناراحتی از رابطه همکاری و برادرانه پسر مورد علاقم با یه دختر دیگه

نوع برخورد دختر مورد علاقه م با همکارانش آزارم میده

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

می خوام برای همکار مَردَم برج زهر مار بشم

حس میکنم شوهرم در محل کارش با همکارای خانم راحته

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

حدود روابط با همکاران آقا چقدر باید باشه ؟

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

کار درستی کردم که به پیام های ادبی همکار مردَم جواب ندادم ؟

به استاد یا همکار جنس مخالف وابسته ی عاطفی میشم

چرا در برخی ارگان ها همکاران زن و مرد این قدر با هم راحت هستند ؟!

چکار کنم شوهرم از همکار خانمش فاصله بگیره ؟

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) ازدواج با همکار (۲۵ مطلب مشابه)