سلام

یه سوال از خانوما داشتم. فکر کنم سوال خیلی از مردها هستش.
چرا وقتی ما به ادارات یا بانک ها یا هر محیط دیگه خانم ها کار میکنن میریم، میبینی که زن ها خیلی راحت با همکارای مردشون بگو بخند دارن. اصلا جوری با هم راحتن که آدم هزار جور فکر بد نسبت به محیط کار و اشتغال زن ها میکنه. آیا برا شما هم پیش اومده یا من خیلی حساس هستم؟
گیریم مردها بلا نسبت مردای اینجا بعضیاشون دنبال رابطه، چرا خانم ها با رفتارشون این اجازه را میدن، ؟ اصلا به رابطه زن و مرد تو محیط کار دقت کردین، خدایی دیدین چقدر راحتتن، آیا خانم شاغلی هست که بگه اصل موضوع از چه قراره،؟ ایا پسرها این روابط رو تحمل میکنن؟
من هر دفعه وارد همچین محیطی میشم، میبینم باز همون قصه قدیمی، مثلا زنه داره در رابطه با مهمونای دیشبش با مرد همکارش حرف میزنه، اونم هی تیکه میندازه و میخندن، این رفتار فقط برا من غیر قابل تحمله یا پسرهای دیگه هم همینطورن.
مشکل من اینه که میگم اگه دختری تحصیلات داشته باشه و شغل مناسب با تحصیلاتش در محیط سالم پیدا کنه، و علاقه به کار کردن داشته باشه من مانعش نخواهم شد. هر چند بیشتر دلم میخواد سر کار نره. 

ولی تکرار این رفتار زن ها و مردها در محیط کار داره کم کم نظرمو تغییر میده. یه جورایی فکر کنم زن سر کار از نظر عاطفی توسط سایر مردا تامین میشه و دیگه خیلی هواسش به زندگیش نخواهد بود؟
تو رو خدا رک جواب بدین و از نظرات مخالف نترسین.

"غریبه آشنا"


مرتبط :

چرا بعضی از آقایون نمی تونن رابطه اجتماعی دوستانه رو با خانم ها ادامه بدن

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار

ناراحتی از رابطه همکاری و برادرانه پسر مورد علاقم با یه دختر دیگه

نوع برخورد دختر مورد علاقه م با همکارانش آزارم میده

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

می خوام برای همکار مَردَم برج زهر مار بشم

حس میکنم شوهرم در محل کارش با همکارای خانم راحته

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

حدود روابط با همکاران آقا چقدر باید باشه ؟

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

کار درستی کردم که به پیام های ادبی همکار مردَم جواب ندادم ؟

به استاد یا همکار جنس مخالف وابسته ی عاطفی میشم

چکار کنم شوهرم از همکار خانمش فاصله بگیره ؟

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)