سلام دوستان

یه مشکلی دارم که میخواستم اول پیشتون درد و دل کنم بعدشم نظرتون در در این باره بدونم.

من الان تقریبا یک ساله با یکی از همکارام درگیر رابطه عاطفی شدیم، از نظر اخلاقی پسر آرومیه و از اون آدمایی نبودن که زیاد با دخترها در رابطه باشن ولی چند وقته مساله پیش اومده که به شدت منو آزار میده .

ایشون چندین ماهه در گیر انجام یه پروژه ای شدن ( در اصل دارن پایان نامه یه خانم دانشجوی فوق بی سواد ارشد رو به طور کامل انجام میدن و در عوض هم پول نمیگیرن قراره اسم شون توی مقاله ای که مربوط به این پایان نامه نوشته میشه بره ) اوایل شروع کار من بهشون گفتم من میخوام کار یاد بگیرم و این پروژه جدیده من کنار دستت باشم کار یاد بگیرم و قرار هم نیست اسمم جایی باشه. قبول کرد تازه خوشحال هم بود من انقدر مشتاق یادگیری هستم.

ولی از یه جایی به بعد یه بخش های مهم کار رو به دور از چشم من و توی خصوصی تلگرام با اون خانوم پیش میبرد . لازمه اشاره کنم اون خانم از این آقا 3 سال بزرگتره و نامزد داره . من میدیدم هر وقت توی کارگاه میام کار عوض شده یا مقدار زیادی جلو رفته ولی به روی خودم نیاوردم تا توضیح بده ولی اون اصلا به روی خودش نیاورد.

تا این که دیگه بهش گفتم و تذکر دادم . گفت پیاماش رو کمتر میکنه  . کمتر کرد ولی بازم از روند کار پروژه بهم هیچی نگفت. من تقریبا 3 بار در این مورد تذکر دادم ولی ایشون باز هم فقط عذر خواهی کردن ولی چیزی روی برای من توضیح ندادن.

من دوست ندارم این با این خانم انقدر پیام بده . بیش از حد بهش توجه میکنه و براش خوش خدمتی میکنه . و یه چند تا حرکت انجام داده که واقعا ناراحتم کرده ، اون دختره میاد کارگاه کفشش پاشو زده این فوری میره براش چشم زخم میاره کفشش رو درست میکنه. توی کارگاه موقع کار انقدر بهم نزدیک میشینن کم مونده برن توی بغل هم اونم جلوی چشم من. من توی کارگاه گرمم میشه دو بار خودم رفتم بالای میز دریچه کولر رو باز کنم نتونستم به جای کمک مسخرم کرد ولی اون دختره تا گفت گرمشه فوری رفت براش دریچه رو باز کرد. این خانم میاد توی کارگاه آستینش رو جلوی تا بالای ارنجش میزنه بالا .

کلید کارگاه رو دست من که اکثرا اونجا میرم و کار دارم هیچ وقت نمیده یه مدت تابستون که نبود کلید رو کلا دست اون داد و ... دلم از دست کاراش شکسته از اعتماد من سوء استفاده کرده و به دور از چشم من کارهای پروژه رو پیش برده در صورتی که من فقط میخواستم یاد بگیرم.

احترام و غرور منو جلوی این خانم خورد کرده. هر چقدر هم بهش میگم عذر خواهی میکنه ولی حاضر نیست دست از سر کارهای این خانم برداره و رابطه ش رو باهاش تموم کنه. به اون خانم هم میگم میگه اون مثل برادرمه . اون خانم هر وقت میره شهرش و بر میگرده به این آقا خبر میده و تا این حد بهم نزدیک هستند.

آخه این دیگه چور رابطه همکاری و برادریه ؟ البته خیلی حرکت های دیگه هم بوده که بخوام بگم طولانی میشه. اما اینم اضافه کنم نامزد این خانوم از اون پسرهایی هست که خودش هیچ محلی به دخترا نمیده و الان یه شهر دور سربازیه ولی این خانم به بهانه مثل برادرمه و همکاریم تا این حد با یه پسر که درگیر روابط عاطفی با یه دختر هست صمیمی میشه. میدونم خیلی احمقم ولی میخوام نظر شما دوستان رو در مورد هر سه ما .
و این که بهترین نصیحت برای من و این که این رابطه رو چه جوری تمومش کنم که با دعوا و بحث نباشه و چه جوری به این آقا اشتباه بودن کارش رو بفهمونم . چون خیلی از کارهاش از روی سادگیه


مرتبط :

چرا بعضی از آقایون نمی تونن رابطه اجتماعی دوستانه رو با خانم ها ادامه بدن

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار

نوع برخورد دختر مورد علاقه م با همکارانش آزارم میده

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

می خوام برای همکار مَردَم برج زهر مار بشم

حس میکنم شوهرم در محل کارش با همکارای خانم راحته

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

حدود روابط با همکاران آقا چقدر باید باشه ؟

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

کار درستی کردم که به پیام های ادبی همکار مردَم جواب ندادم ؟

به استاد یا همکار جنس مخالف وابسته ی عاطفی میشم

چرا در برخی ارگان ها همکاران زن و مرد این قدر با هم راحت هستند ؟!

چکار کنم شوهرم از همکار خانمش فاصله بگیره ؟

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)