سلام

شبتون بخیر دوستان

پسری هستم 31 ساله کارمند و شرایطم هم واسه ازدواج تقریبا مهیاست. تا الانم شکر خدا نه دوست دختر داشتم و نه کلا از این تیپ روابط تو زندگیم بوده. نماز خون بودم و سرم همیشه تو کار خودم بوده و از این جور مسایل به لطف خدا در امان بودم.

حالا میخوام ازدواج کنم با یه دختر خانومی که شغل ... داره، خونواده خوب ، مذهبی و آبرومندی داره خودش ظاهرا خیلی خانومه ولی ؛

یه مساله ای که هست و منو آزار میده روابطش با همکاراشه، اینکه با پسرای دیگه همو با اسم کوچیک صدا میزنن یا همو عزیزم صدا می کنن منو اذیت می کنه، نمیدونم من زیادی حساس و غیرتی شدم یا نه واقعا این کار آسیب میزنه به زندگی آیندم. من خودم مدرک دکتری دارم منظورم اینه که منم تو محیط دانشگاه با دخترا ارتباط داشتم اما کلا همو با لفظ آقا و خانم فلانی صدا میزدیم. شما حاضرین همسرتون رو تو محیط کار یه جنس مخالف غریبه با اسم کوچیکش صدا بزنه؟

ممنون میشم نظرات تون رو بفرمایین.


پیشنهاد :

به خاطر تو خودم رو اصلاح می کنم


مرتبط :

چرا بعضی از آقایون نمی تونن رابطه اجتماعی دوستانه رو با خانم ها ادامه بدن

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار

ناراحتی از رابطه همکاری و برادرانه پسر مورد علاقم با یه دختر دیگه

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

می خوام برای همکار مَردَم برج زهر مار بشم

حس میکنم شوهرم در محل کارش با همکارای خانم راحته

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

حدود روابط با همکاران آقا چقدر باید باشه ؟

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

کار درستی کردم که به پیام های ادبی همکار مردَم جواب ندادم ؟

به استاد یا همکار جنس مخالف وابسته ی عاطفی میشم

چرا در برخی ارگان ها همکاران زن و مرد این قدر با هم راحت هستند ؟!

چکار کنم شوهرم از همکار خانمش فاصله بگیره ؟

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)