سلام ، خسته نباشید.

من یه مشکل دارم که مثل خوره افتاده به جونم و دیگه از زندگی سرد شدم، بنده 24 و شوهرم 31 ساله هستن عاشق هم هستیم و زندگی خوبی داریم اما چیزی که خیلی آزارم میده و باعث شده سرد بشم اینه که حس میکنم شوهرم در محل کارش با همکارای خانم راحته .

مثلا چند وقت پیش یکیشون که مجرده به شوهرم زنگ زد و درخواست کمک مالی کرد من با کمک کردنش مشکل ندارم ولی فکره این که چرا باید شمارش رو بده به همکاره خانم چرا مثلا فلان همکارش بعد از زایمانش عکس بچه هاش رو برای شوهرم فرستاده ؟ چرا شوهرم از زندگی و مشکلات همکار خانمش اطلاع داره ؟ لابد حتما نشستن درد دل کردن با هم که شوهرم میدونه طرف مجرده از فلان شهر اومده با خواهرش تنها زندگی میکنه و این حرفا .

با خودم میگم اصلا چرا باید شماره موبایلشو بهشون بده در حالیکه فقط چند ماهه تو این شرکت مشغوله کاره و کارشم جوری نیست که بخاطر کار و همکاری نیاز باشه شمارشو به خانمهای شرکت بده . اصلا چرا اون خانم از بین این همه آدم و مردای شرکت به شوهر من زنگ زد کمک خواست در حالیکه میدونه شوهرم کارمند ساده ست و وضع خوبی نداره ؟

حتما خیلی شوهرم براش قابل اعتماد بوده و صمیمی تر بوده که روش حساب کرده و رو انداخته و کمک خواسته . در آخر شوهرم از دو نفر قرض کرد و برای کمک به اون خانم داد. واقعا دارم با این فکرها دیوونه میشم .

شوهرم ارتباطشو و تلفنهاشو با همکارای خانم از من پنهان نمیکنه و صداقت داره ولی این افکار خیلی اذیتم میکنه در حدی که رو آوردم به خوردن آرام بخش و وقتایی که شرکته کلی فکر میکنم و گریه میکنم .

دارم افسردگی میگیرم و میل و عشقمو بهش از دست میدم دلم خیلی شکسته از طرفی نمیدونم چطوری بهش بفهمونم کارش آزارم میده میترسم بگم و دیگه باهام رو راست نباشه و پنهان کنه تلفن و ارتباطاتش رو.

چیکار کنم خیلی خسته و افسرده ام حتی دیگه نمیتونم رو درسام تمرکز کنم همش حرص میخورم و گریه میکنم. خیلی میترسم نکنه یه وقت یکی از این روابط پر رنگ شه و بهشون علاقه مند شه.


مرتبط :

چرا بعضی از آقایون نمی تونن رابطه اجتماعی دوستانه رو با خانم ها ادامه بدن

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار

ناراحتی از رابطه همکاری و برادرانه پسر مورد علاقم با یه دختر دیگه

نوع برخورد دختر مورد علاقه م با همکارانش آزارم میده

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

می خوام برای همکار مَردَم برج زهر مار بشم

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

حدود روابط با همکاران آقا چقدر باید باشه ؟

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

کار درستی کردم که به پیام های ادبی همکار مردَم جواب ندادم ؟

به استاد یا همکار جنس مخالف وابسته ی عاطفی میشم

چرا در برخی ارگان ها همکاران زن و مرد این قدر با هم راحت هستند ؟!

چکار کنم شوهرم از همکار خانمش فاصله بگیره ؟

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)