سلام

دختری هستم 28 ساله کارمند . آقایی همکارم هست که 30 سالشونه و از هر نظر مناسب همسری .  اما مسئله اینجاست که ایشون وقتی خانم ها بهش میگن چرا ازدواج نمیکنی میگه دختر خوب پیدا نمیشه ، شما یه دختر خوب برام پیدا کنید . در حالی که من روبروش نشستم. هم خوشگلم هم خوش لباسم. تحصیلکرده و از یه خانواده آبرومند.

از نظر سبک زندگی و اخلاق هم بعد دو سال که یه جا کار میکنیم میدونم خیلی به هم شبیه هستیم. خیلی هم با هم خوبیم و تا حالا هیچ اختلافی بینمون نبوده. انگار خدا ما رو برای هم آفریده.

اما پس چرا این آقا منو واسه ازدواج انتخاب نمی کنه؟ راهنماییم کنید چیکار باید بکنم ؟


مرتبط:

نه میتونم فراموشش کنم نه میتونم پا پیش بذارم

تحلیل رفتار پسری که با دست پس میزنه و با پا پیش میکشیه

یه پسر در دانشگاه خیلی بهم توجه داره ولی پا پیش نمیذاره

با پسری در ارتباطم که حرفی از ازدواج نمیزنه، با قطع ارتباط هم مخالفه

به خاطر آبروی پدرم رابطه م رو با پسری که دوسش داشتم قطع کردم

رابطه بین دختر و پسر تا چه حد قابل قبوله ؟

مهمترین فواید رابطه دختر و پسر از دید خودشان

آیا بنده توی آب نمک نگه داشته شده ام ؟

مطمئنم همکلاسیم بهم علاقه داشت، پس چرا خواستگاری نکرد ؟

چرا زودتر اقدام نمیکنه برای خواستگاری

مرد مورد علاقم دیگه به هیچ وجه حرفی از ازدواج نمیزنه

اشتباه کردم که به اون دختر پیشنهاد ازدواج ندادم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)