سلام

من دختری هستم ۲۴ ساله. خواستگارانی داشتم ولی به دلم نمینشینن تا اینکه یک پسری در دانشگاه از من خواست یه مطالب برایش ارسال کنم. بعد از آن پیام داد و احساس صمیمیت کرد و به دل من هم نشست. 

حالا بعد چند سال هنوز حرفی از ازدواج نزده و فعلا شرایط ازدواج رو نداره طبق چیزی که میدونم و اینکه پسر تمییز و نسبتا مذهبی هست و تا حالا حرف بدی نزده. اما هر وقت میگم باید ارتباط مون قطع شه نمیذاره و ناراحت میشه، چندین بار ارتباطم رو قطع کردم ولی باز برگشته و ادامه پیدا کرده. 

نمیدونم چیکار کنم، من که نمیتونم چیزی بگم، اونم چیزی در مورد ازدواج نمیگه البته گاهی به شوخی اشاره های مبهمی میکنه. خواستم از آقا پسرها بپرسم که اولا اصلا این آقا منو دوست داره ؟ دوما اگر دوست داره چرا خواستگاری نمیکنه حتی با اینکه شرایط نداره؟ آیا منو تو آب نمک نگه داشته؟ 

ممنون میشم راهنماییم کنین 


مرتبط:

نه میتونم فراموشش کنم نه میتونم پا پیش بذارم

تحلیل رفتار پسری که با دست پس میزنه و با پا پیش میکشیه

یه پسر در دانشگاه خیلی بهم توجه داره ولی پا پیش نمیذاره

به خاطر آبروی پدرم رابطه م رو با پسری که دوسش داشتم قطع کردم

رابطه بین دختر و پسر تا چه حد قابل قبوله ؟

مهمترین فواید رابطه دختر و پسر از دید خودشان

آیا بنده توی آب نمک نگه داشته شده ام ؟

مطمئنم همکلاسیم بهم علاقه داشت، پس چرا خواستگاری نکرد ؟

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

چرا زودتر اقدام نمیکنه برای خواستگاری

مرد مورد علاقم دیگه به هیچ وجه حرفی از ازدواج نمیزنه

اشتباه کردم که به اون دختر پیشنهاد ازدواج ندادم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)