سلام دوستان 

من یه پسر 28 ساله هستم که با یه دختری توی یه گروه علمی تجاری تلگرام آشنا شدم، خودم چهره معمولی و مردونه دارم و گاهی ریش و گاهی سیبیل میذارم ، قد 178 و وزنم هم 65 کیلو هست و به گفته 99 درصد افراد چشم و ابروی قشنگی دارم !!! و تحصیلات فوق دیپلم رشته مهندسی . 

دختری هم که گفتم 70 تا 75 وزنشون و حدود 170 قد و چهره خیلی زیبا (خودش هم خوب میدونه که خوشگله) و تحصیلات فوق لیسانس رشته میکروبیولوژی که البته میخاد دکتری بگیره و 29 ساله (یک سال از من بزرگتر هستند) و از دو استان هستیم با حدود 1000 کیلومتر فاصله و من چندین ماه هست که فکرم درگیر ایشون هست . 

من علاقه ام رو به ایشون ابراز کردم و خیلی هم عادی برخورد کرد و اول از همه از من عکس خواست و بهش گفتم که میدونستم ظاهر برات مهمه (با توجه به عکس های پروفایلش) و ایشون هم تایید کرد ، و کمی هم از خانواده من پرسید و شغل پدرم و مادرم (پدرم کار آزاد و مادر خانه دار) ، ایشون پدر و مادر هر دو فرهنگی هستند . 

در مورد شغل خودم هم باید بگم که تجارت های قبلی که داشتم سود خوبی با توجه به شرایط امروزی کار نداشته ولی الان یه شغل پیمانکاری دارم و حدود ماهیانه 20 میلیون تومان برام میمونه ولی این کار طوری هست که خودمم هم به صورت عملیاتی و کارگری توی کار درگیر هستم و فقط دستور بده نیستم و حدود 15 ساعت در روز کار میکنم و فقط جمعه ها نصف روز استراحت میکنم ( چون مجرد هستم و کار خاصی ندارم این قدر کار میکنم و همونجا محل کار میخوابم ) . 

ماشین و پس انداز بانکی چشم گیری ندارم ، ولی یه واحد مستقل خونه پدری ام هست که زندگی کنیم و به زودی ماشین میخرم و ... ، ایشون بعد از 24 ساعت فکر کردن جواب نه گفت به بنده ، و دلیلش هم لاغری بنده بوده و فاصله زیاد شهر ها و گفت که درسته که تحصیلات شعور نمیاره ولی تاثیر داره ( توی اون گروه تجاری یکم من تند جواب یه سری از افراد رو دادم که ایشون گذاشته پای تحصیلات من !!!)

من بهش گفتم که با شغل بنده مشکل داری که گفت نه برام مهم نیست ( فکر میکنم که دکتر مهندس دلش میخواد) ، قبلا هم که فهمید پدرم شغل آزاد داره و مادرم خانه دار هستند گفتند که فرهنگی ها بهتر زبان همدیگه رو میفهمند ( فکر کنم خانواده فرهنگی میخواد) ، در مورد مسائل مالی و پس انداز و ... هم چیزی از بنده نپرسیدند و منم نپرسیدم . 

و خودش گفت که افراد دیگه هم ازشون در طول زندگی خواستگاری کردن و ایشون همه رو بلاک کرده و ... و به من گفت که شانس آوردی بلاکت نکردم و بعد از اون هم دیگه هر چی که من براش نوشتم جواب من رو نداد ولی بلاکم هم نکرد . 

ایشون اون زمان خیلی درگیر بیماری پدرش که سرطان بود بودند که اون بنده خدا هم چند وقت پیش به رحمت خدا رفت ، و بعد از فوت پدرشون هم من بهشون پیام تسلیت دادم که تشکر کردن و بعد از اون هم هر چی که من نوشتم با اینکه آنلاین میشه ولی نمیخونه و منم خودم چند ساعت بعد پاک میکنم پیام هام رو !!!

تعجب میکنم چرا نه جواب میده و نه میخونه و نه بلاک میکنه (البته دیر میخونه همه چیز رو با اینکه زیاد آنلاین میشه ) ، سوالی که از شما آقایون و خانوم های سایت دارم اینه که چه تحلیلی از رفتار های ایشون و بنده دارید ؟

آیا بنده توی آب نمک نگه داشته شده ام ؟

اگه شما یه خانم مجرد بودید به شخصی با شرایط بنده جواب مثبت میدادید ؟

ممنون


مرتبط:

نه میتونم فراموشش کنم نه میتونم پا پیش بذارم

تحلیل رفتار پسری که با دست پس میزنه و با پا پیش میکشیه

یه پسر در دانشگاه خیلی بهم توجه داره ولی پا پیش نمیذاره

با پسری در ارتباطم که حرفی از ازدواج نمیزنه، با قطع ارتباط هم مخالفه

به خاطر آبروی پدرم رابطه م رو با پسری که دوسش داشتم قطع کردم

رابطه بین دختر و پسر تا چه حد قابل قبوله ؟

مهمترین فواید رابطه دختر و پسر از دید خودشان

مطمئنم همکلاسیم بهم علاقه داشت، پس چرا خواستگاری نکرد ؟

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

چرا زودتر اقدام نمیکنه برای خواستگاری

مرد مورد علاقم دیگه به هیچ وجه حرفی از ازدواج نمیزنه

اشتباه کردم که به اون دختر پیشنهاد ازدواج ندادم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)