سلام ...
من یه دختر 19 ساله هستم حدودا دو ماه پیش رابطمو با پسری که دوسش داشتم قطع کردم به این دلیل که پدرم بسیار به آبرو و اعتبار اهمیت میده و نمیخواستم خدایی نکرده باعث ریختن آبروش بشم و از طرفی من نمیتونستم یه رابطه رو چند سال اداره کنم که بتونم به اون پسر برسم....
منو اون پسر اعتقاداتمون متفاوت بود و نگرشمون به زندگی با هم فرق داشت..... من نمیتونستم از آبروم بگذرم و تن به خواسته هاش بدم.... هر چند مطمئن بودم منو دوس داره!!! خیلی دلم گرفته همش فک میکنم ای کاش انقد بد نبود که باهاش به هم بزنم.....
من دوسش داشتم ....کاش اون با من کنار میومد و مجبور نمیشدم رابطمون رو خراب کنم .... میدونم کار درستی کردم که تموم کردم ....اما دلتنگی امونمو بریده ....
این روزا انقدری قوی نیستم که بتونم از پس مشکلاتم بر بیام ....مدام بی قرارم ....
لطفا کمکم کنید...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه)