سلام

۲۲ سالمه و مدت حدود ۹ ماه هست که با پسری آشنا شدم . رابطمون واقعا عالی بود از همه نظر. از نظر اخلاق ، برخورد، شخصیت و خیلی چیزهای دیگه همون طوره که دوست دارم .

ولی جدیدا دلم میخواد رابطمون تموم شه چون یه سری عقاید و چیزهایی هست که ایشون دارن و از نظر من درست نیست .

من خودم آدم مذهبی نیستم ولی به یک سری مسائل خیلی پایبندم در ضمن مساله ازدواج رو هم پیش کشیدم . ایشون میگن موقعیتش رو ندارم . نمیتونم زندگی رو بچرخونم . در صورتی که شغل عالی و درآمد خیلی بالایی دارن .

فکر میکنم رابطمون سرانجامی نداره ولی چون مهربونه و خیلی بهم احترام میذاره بهش وابسته هم شدم . از اینکه بعد از جدایی غصه بخورم و نتونم فراموشش کنم میترسم .

لطفا بگید چکار کنم و چطوری رابطمو تموم کنم که کمتر ضربه بخورم ؟


مرتبط:

چطوری از دوست پسرم جدا شم که دلش نشکنه ؟

چرا بعضی از دختران و پسران ناگهانی رابطه دوستی رو قطع می کنند ؟

چطوری ازش جدا بشم که اذیت نشه ؟

چرا نمیتونم این پسر هرزه رو فراموش کنم ؟

تمایل خاصی به چت و ارتباط با جنس مخالفم پیدا کردم

چه جوری ازش دل بکنم ؟

نمی خوام دیگه کسی تو زندگیم به اسم دوست پسر باشه

تو سن کم اشتباه کردیم و اسم وابستگی رو گذاشتیم عشق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه)