سلام

من یه دختر نوزده ساله ام که متاسفانه یه مدته دوست پسر دارم ولی الان ایشون به من خیلی علاقه مند شده . من به قصد ازدواج باهاش نبودم رابطه ی عاطفی ام نداشتم فقط یه دوستی ساده بود اما کم کم شروع کرد به گفتن اینکه من دوستت دارم و علاقه ی یک طرفش شروع شد و الان من بعضی وقتا که میگم بعد جدایی مون خیلی ناراحت میشه در حد گریه و میگه همه جوره پام هست بیشتر از ده بارم گفته بیام خواستگاری .

مشکل اینه من الان که میخوام جدا شم نمیدونم چطور بگم که براش راحتتر باشه دلش نشکنه؟

خیلی بهم وابسته است بعدش چی میشه؟

این اولین مورد برا هر دوتامون بوده من قسم خوردم دیگه سمت کسی نرم و سنتی ازدواج کنم تو رو خدا کمکم کنید .

ایشون نوزده سالشه قوی و بلنده و ورزشکاره بی نهایت مغرور و وضع مالیشم خوبه ولی جلو من مثل موم میشه . اصلا ذلیل و بچه نیست نمیدونم این چه بدبختی سرم اومده من خیلی میترسم تو رو خدا کمک کنید


مرتبط:

چرا بعضی از دختران و پسران ناگهانی رابطه دوستی رو قطع می کنند ؟

چطوری ازش جدا بشم که اذیت نشه ؟

چرا نمیتونم این پسر هرزه رو فراموش کنم ؟

تمایل خاصی به چت و ارتباط با جنس مخالفم پیدا کردم

چه جوری ازش دل بکنم ؟

نمی خوام دیگه کسی تو زندگیم به اسم دوست پسر باشه

تو سن کم اشتباه کردیم و اسم وابستگی رو گذاشتیم عشق

از اینکه بعد از جدایی غصه بخورم و نتونم فراموشش کنم میترسم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)