سلام

من دختری 29 ساله هستم . حدود شش ماهه که  با همکارم از طریق پیامکی ارتباط داریم البته ارتباط محترمانه و در حد سلام و احوالپرسی و در حیطه کاری. ایشون آغاز کننده این رابطه بودن و اوایل این ارتباط خیلی حرف از ازدواج میزدن و بطور غیرمستقیم میخواستن نظر من رو نسبت به ازدواج با کسی با شرایط ایشون بسنجن و من هم طوری برخورد کردم که باید فکر کنم و خانواده باید نظر بدن چون مردد بودم .

ایشون چند بار هم بطور غیر مستقیم ابراز علاقه کردن و من با گذشت این زمان  شک و دو دلیم از بین رفته و حتی با خانواده هم در میان گذاشتم که احتمال اینطور موردی هست اما یه مشکل بوجود آمده و اون هم اینه که جدیدا ایشون دیگه به هیچ وجه حرف از ازدواج نمیزنه  واقعا دلیلشو نمیدونم .

اما تقریبا هر روز احوالمو  میپرسه من احتمال میدم بخاطر مشغله کاریش یا شرایط بد مالیش باشه .البته یه بار که ناراحت بودم حرفی زدم که خیلی ناراحت شدن و تقریبا از اون موقع حرفی نزدن البته از دلشون درآوردم و کلی عذرخواهی کردم .

الان ایشون فقط احوال میپرسن و گاهی اوقات هم تاکید دارن ما دوستیم و یه رابطه سالم داریم و واقعا هم همینطوره . 

بغیر ایشون هم خواستگار داشتم و دارم که قسمت نشده و مشکل ایجاد شده. من واقعا سردرگمم و حالم بده . میخوام بدونم چطور باید بفهمم که آیا هنوز هم این همکارم قصد ازدواج دارن یا نه؟

البته ایشون چند بار غیرمستقیم گفتن که میترسن از پیشنهاد ازدواج دادن.  من خیلی با ایشون رودربایستی دارم و میخوام یه راهکار بدین که بطور غیرمستقیم نظر مثبت خودمو بهشون بفهمونم و از طرفی بفهمم اصلا ایشون قصد ازدواج دارن یا خیر؟

چون بعضی وقتا تاکید میکنن ما دوستیم شک کردم که شاید نظرش برای ازدواج برگشته و میخوان دوست معمولی و خانوادگی باشیم.

ممنون میشم نظرتون رو بگین

با تشکر فراوان


مرتبط:

نه میتونم فراموشش کنم نه میتونم پا پیش بذارم

تحلیل رفتار پسری که با دست پس میزنه و با پا پیش میکشیه

یه پسر در دانشگاه خیلی بهم توجه داره ولی پا پیش نمیذاره

با پسری در ارتباطم که حرفی از ازدواج نمیزنه، با قطع ارتباط هم مخالفه

به خاطر آبروی پدرم رابطه م رو با پسری که دوسش داشتم قطع کردم

رابطه بین دختر و پسر تا چه حد قابل قبوله ؟

مهمترین فواید رابطه دختر و پسر از دید خودشان

آیا بنده توی آب نمک نگه داشته شده ام ؟

مطمئنم همکلاسیم بهم علاقه داشت، پس چرا خواستگاری نکرد ؟

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

چرا زودتر اقدام نمیکنه برای خواستگاری

اشتباه کردم که به اون دختر پیشنهاد ازدواج ندادم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)