سلام دوستان

ببخشید من یه سوال خیلی مهم داشتم که ممنون میشم مخصوصا خانم های عزیز نظرشون رو بگن و آقایون عزیز تا جایی که میشه به من راهکار بدن. از قبل از وقتی که میذارین و جواب میدین خیلی متشکرم

من و نامزدم با هم همکاریم و با دو نفر دیگه داریم روی یه طرح کار میکنیم برای ثبت شرکت مون، اون دو نفر یکی خانم و یکی آقا هستن. مشکل من با اون خانمه هستش. از لحاظ پوشش مشکل نداره، اما از طرز رفتارش انتقاد دارم.

متاسفانه یه سری رفتارها با نامزد من دارن که  میخوام بدونم من خیلی حساسم و این کاراها چیز خاصی نیست یا نه؟ و این که من چطوری با این خانم برخورد کنم که حدشون رو بدونن؟

سه نمونه از کارهاشون رو مثال میزنم که مال چند روز اخیره؛

مثلا ما توی کارگاه کار میکنیم و این خانم از ما موقع کار فیلم و عکس میگیره برای مستند سازی. بیشتر هم از پسرها فیلم میگره و تقریبا من اصلا توی فیلم هاش نیستم و یه بار که دو نفری پای دستگاه بودیم ازش دو و سه بار خواستم از کارمون فیلم بگیره گفت باشه ولی عمل نکرد تا یه دقیقه نامزدم اومد جاش رو پای دستگاه با من عوض کرد فوری گوشیش رو درآورد و به من گفت از من و این آقا موقع کار فیلم بگیر و وقتی عصبانی شدم و گفتم هر چی فیلم و عکس گرفتی بسه، ولی اون خودش با نامزد من سلفی گرفت و بعدش هم فیلم گرفت اصلا منو از پشت گرفت و توی فیلم نیستم.

مورد دوم؛ سر یه جریانی که باز مربوط به زیادی چسبیدنش به نامزدم و مدام انجام کاراها به صورت دو نفری (خودش و نامزدم) بود قهر کردم از گروه واتس اپمون لفت دادم، اینم بگم یک هفته قبلش نامزدم سر یه مساله ای ناراحت شده بود از تیم مون و از گروه واتس اپ لفت داد، این خانم فوری توی خصوصی پیام داد، ابراز ناراحتی از لفت دادنش بهش داد و بهش زنگ زد و از این حرف ها. 

ولی من که از گروه لفت دادم به من نه زنگ زد و نه پیام داد به جاش به نامزدم پیام خصوصی داده بود و از اون پرسیده بود.

مورد سوم؛ یه بار کلید دفتر نبود من و این خانم باید میرفتیم داخل اتاق برای انجام بخشی از کار . چون کلید نبود این خانم صندلی گزاشت و از روی در پرید و ولی من نتونستم و پشت در موندم. این اتفاق رو توی گروه به پسرها گفتیم که اینجور شده. نامزدم توی گروه با نگرانی از من پرسید که من که نرفتم اون ور و همچین کاری نکردم. که منم بهش گفتم نه. بعدش یهو این خانم اومد پیام داد و گفت (پس من چی من اگه میرفتم اتفاقی می افتاد ناراحت نمیشدید). که نامزدم نمیدونست چی بگه گفت (خوب شما رفته بودین)

تو رو خدا دوستان من دارم دیوونه میشم. بهم بگین باید باهاش چی کار کنم؟ 

خیلی خیلی متشکر


مرتبط :

با جوی که همکارانم برام درست کردند مشکل دارم

چرا بعضی از آقایون نمی تونن رابطه اجتماعی دوستانه رو با خانم ها ادامه بدن

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار

ناراحتی از رابطه همکاری و برادرانه پسر مورد علاقم با یه دختر دیگه

نوع برخورد دختر مورد علاقه م با همکارانش آزارم میده

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

می خوام برای همکار مَردَم برج زهر مار بشم

حس میکنم شوهرم در محل کارش با همکارای خانم راحته

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

حدود روابط با همکاران آقا چقدر باید باشه ؟

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

کار درستی کردم که به پیام های ادبی همکار مردَم جواب ندادم ؟

به استاد یا همکار جنس مخالف وابسته ی عاطفی میشم

چرا در برخی ارگان ها همکاران زن و مرد این قدر با هم راحت هستند ؟!

چکار کنم شوهرم از همکار خانمش فاصله بگیره ؟

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
حدود روابط در محیط کار (۲ مطلب مشابه)