سلام

خانمی زیر 30 سال و شاغل هستم. یه همکار آقا دارم که هم سن و سال خودم هستند، ایشون در یکی از شعبه ها مشغول به کار هستند و من دیر به دیر باهاشون برخورد دارم. بو بردم که یکی از همکاران ما بدون صحبت کردن با من، من رو به این آقا پیشنهاد داده بودند. 

قبل از اینکه متوجه بشم یک بار با این آقا راحت برخورد کردم و ازشون در یکی دو مورد مشورت گرفتم. این آقا اقدامی نکردند. منم نظر مثبتی بهشون نداشتم و ندارم. اما یه فکری داره اذیتم میکنه. با خودم میگم که نکنه این اقا فکر کرده که من روشون نظر دارم یا خوشم میاد ازش؟، حتی ممکنه فکر کنه که من از همکار درخواست کردم منو بهشون پیشنهاد بده و  این فکر ناخوداگاه باعث شده که احساس کنم برگ برنده دستشه و تو برخورد باهاش دستپاچه و خجالت زده بشم.

آقایون نظر شما چیه؟ آیا اگه همکاری بیاد دختری رو به شما پیشنهاد بده و اون دختر یکی دو بار راحت برخورد کرده باشه فکر میکنید از شما خوشش اومده و منتظره برید سراغش؟


مرتبط با رفتار همکاران خانم و آقا در محیط کاری:

چشم گفتن همکار آقا به همکار خانم، معنی خاصی داره؟

می خوام همکار خانمم، حد خودش رو در برخورد با نامزدم بدونه

با جوی که همکارانم برام درست کردند مشکل دارم

چرا بعضی از آقایون نمی تونن رابطه اجتماعی دوستانه رو با خانم ها ادامه بدن

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار

ناراحتی از رابطه همکاری و برادرانه پسر مورد علاقم با یه دختر دیگه

نوع برخورد دختر مورد علاقه م با همکارانش آزارم میده

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

می خوام برای همکار مَردَم برج زهر مار بشم

حس میکنم شوهرم در محل کارش با همکارای خانم راحته

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

حدود روابط با همکاران آقا چقدر باید باشه ؟

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

کار درستی کردم که به پیام های ادبی همکار مردَم جواب ندادم ؟

به استاد یا همکار جنس مخالف وابسته ی عاطفی میشم

چرا در برخی ارگان ها همکاران زن و مرد این قدر با هم راحت هستند ؟!

چکار کنم شوهرم از همکار خانمش فاصله بگیره ؟

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) ازدواج با همکار (۲۵ مطلب مشابه)