سلام 

چرا ما انقدر به توریست های خارجی محبت زیادی میکنیم، جوری که طرف مدتها ازش تعریف میکنه؟، این که ما خوبیم، مهربون و مهمون نوازیم به کنار، ولی به این فکر کردیم توریستی که میاد اینجا باید پول خرج کنه و به اقتصاد کشور کمک کنه؟!، انقدر محبت بی جا میکنیم که سفر براش تقریبا مجانی در میاد.

خودم دلیلی که حس میکنم داره تعداد کم توریست ها در ایران و همچنین عدم امکان سفر تعداد زیادی از ما ایرانی ها به کشور های دیگه هست، چون خیلی با دنیا تعامل نداریم خیلی چیزها رو بد متوجه میشیم ، یکیش فرق مهمون با توریست هست، کجای دنیا با ما ایرانی ها این جوری برخورد میکنن؟، طرف انقدر بهش اینجا مجانی سرویس دادن دیگه دلش نمیخواد برگرده کشورش ...


مرتبط با فرهنگ سازی:

زندگی در دنیا مثل یک بازی است

چرا رفتارهای محترمانه من نتیجه معکوس داره؟

دارم از دست بعضی از مردم دچار جنون میشم

امان از این موجود دو پا ...

تا کی ظاهر پرستی منهای اخلاق!

مرد ها همه اینجوری اند! خانوما همه اونجوری اند!

چی می شد اگه ما ایرانی ها ...

باید سبک زندگیم رو عوض کنم که دیگران غصه نخورن؟

ترویج فرهنگ کتابخوانی

چرا به خوانندگان و بازیگران، بیشتر از دانشمندان و کار آفرینان توجه میشه؟

در اکثر مسائل ما زن ها داریم همدیگه رو نابود میکنیم

فضای مجازی رو جدی نگیرید

چرا آدم ها سعی میکنن مشکلات رو جنسیتی مطرح کنن؟

آمار؛ ارجاعاتِ بی‌محل و لباس زیر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه)