سلام دوستان

یک توصیه دارم امیدوارم بهش عمل کنید. فضای مجازی رو جدی نگیرید.

 کلا من ادبیاتم طوریه که حال ندارم لطافت به خرج بدم (از کلمات عشقم و گلم و بوس و اینا بدم میاد بکار ببرم در این فضا). عکس  پروفایل هم کلا نمیذارم! اگر بذارم از طبیعت و شعر و ... . و معلوم نیست دخترانه است یا پسرانه، بیشتر تمایل دارم خواننده باشم و اطلاعات دریافت کنم... فقط در مورد موضوع صحبت میکنم و نقد میکنم اسم کاربریم حنثی.

فارغ از جنسیت انتخاب کردم. ولی همیشه اکثر دخترها فکر میکردن من پسرم (کمتر پسرها) که گروه  تلگرامی که تبادل اطلاعات علمی چند سالیه عضوم متاسفانه پیشنهاد داشتم، از طرف دحترها برای آشنایی، اونم دو بار!، اونم با پیش فرض اینکه من پسرم ! (نمیدونم چرا اینقدر مطمئن بودن؟) این ها رو برا این گفتم چون دیدم توی این وبللاگ هم چند بار دیدم تو پست ها دنبال حرف خاله زنکی هستن بعضی از کاربران و یا کلکل پسر - دختر میذارن، یا مثلا پست میذارن کی عاشق کیه یا اینکه یکی میاد دخترها رو تخریب میکنه که چرا به فلان پسر نخ دادن و ...، میخواستم بگم زیاد جدی نگیرید، کی به کیه؟ آخه تو فضا مجازی پشت مانیتور معلومه چیه؟ آخه چه جوری بعضی ها عاشق میشن؟

یکی از  دوستان خود من دختره، ولی با اسم پسر و با آی دی پسر رفته بود تو نخ یک دختره ای که فکر میکرد نامزدش گرایش داره بهش! بعد فهمیده بود اشتباه کرده. و اون دختره باورشم نمیشه این یک دختر بوده و عاشقش شده متاسفانه!

یا برخی پسرها با اسم دختر میرن نطر میدن اینستا و تلگرام! و کمی عشوه میریزن و با پسرها دوست میشن و تیغشون میزنن، اینجا هم فضا مجازیه . البته اینجا منطورم نیست، ولی خوب ممکنه از روی سرگرمی و یا بی غرض خودشون رو جنس مخالف جا بزنن! و شما زمینه ذهنی داشته باشید.

شما هم خیلی درگیر این نباشید فلان کاربر شخصیتش چه جوریه، چه مدلی، چرا فلان حرف رو گفت و چرا فلان شد و ...، کلا نسبت به کاربرها و نظرات شون زمینه جنسیتی نداشته باشید. 

موفق باشید.


مربوط به فرهنگ استفاده از فضای مجازی:

وابستگی به جنس مخالف در گروه های مجازی

در دنیای مجازی آدم قابل اعتماد پیدا میشه؟

حیا در دنیای مجازی

حرص تون از دنیای واقعی رو تو فضای مجازی خالی می کنید ؟!

چطور به خانواده ها بگیم از طریق مجازی آشنا شدیم

به دنیای مجازی به اندازه خودش بها بدیم نه بیشتر

فرهنگ استفاده از فضای مجازی رو داشته باشیم

ایجاد تعادل بین فضای مجازی و زندگی

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

فضای مجازی گاهی تو دنیای واقعی ما هم تاثیر میذاره

چطور میشه حضورم در فضای مجازی رو کمتر کنم ؟


مرتبط با فرهنگ سازی:

امان از این موجود دو پا ...

تا کی ظاهر پرستی منهای اخلاق!

مرد ها همه اینجوری اند! خانوما همه اونجوری اند!

چی می شد اگه ما ایرانی ها ...

چی می شد اگه ما ایرانی ها ...

باید سبک زندگیم رو عوض کنم که دیگران غصه نخورن؟

ترویج فرهنگ کتابخوانی

چرا به خوانندگان و بازیگران، بیشتر از دانشمندان و کار آفرینان توجه میشه؟

در اکثر مسائل ما زن ها داریم همدیگه رو نابود میکنیم

چرا آدم ها سعی میکنن مشکلات رو جنسیتی مطرح کنن؟

آمار؛ ارجاعاتِ بی‌محل و لباس زیر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه) امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)