سلام

اعصابم خیلی خورده، من کرج زندگی میکنم و دانشگاه آزاد میرم ، به خدا دیگه خسته شدم، از رفتارهای مردم، از نگاه تحقیر آمیزشون، دلم میخواد یه دل سیر بشینم گریه کنم ، چی شد که بعضی از مردم مون انقدر ظاهر پرست شدن ، واقعا هدف ما از آفرینش اینه ؟ خداییش اینه !؟

آره من زشتم، ولی دلم پاکه، به خدا که خودش شاهده تا الان دل کسی رو نشکستم، کسی رو ناراحت نکردم ولی به خاطر صورتم بارها خون گریه کردم .

همین امروز که از دانشگاه میومدم پسره به دوست دخترش تو دانشگاه گفت چقدر این دختره زشته، اینا که مثلا تحصیل کردن الان، نمیگه شاید بشنوم دلم بشکنه ناراحت بشم، چه تون شده آخه ، خجالت بکشید .  

من که کلا قید ازدواج رو زدم، چون دوست ندارم فردا پس فردا به خاطر صورتم همش تحقیر بشم و سرکوفت بخورم، خدا رو شکر تو این ۲۲ سال سن نه خواستگاری داشتم نه دارم حتی یدونه ، بازم میگم حتی یه دونه هم نداشتم، شاید بعضی ها داشتن ولی دل شون نخواسته ولی من کلا نداشتم، دیشب تا خوده صبح گریه کردم .  

به این فکر میکردم اگه خدای نکرده بعد صد سال اتفاقی برا پدر مادرم بیافته ، من با تنهایی چیکار کنم؟ کجا برم تو این شهر درن دشت !؟ فامیلم که همه شون سرشون سر زندگیه خودشونه،  کاری با آدم ندارن، خسته شدم از بس خانوادم جلو همه راجع به محلی که دوست دارن خاک شون کنن صحبت میکنن بیشتر میمیرم . 

شایدم مردم حواسم نیست ، فقط سوال من اینه چی شد که انقدر وقیح شدن بعضی ها که با کمال پر رویی زشتی دیگران رو تو صورت شون میکوبن چرا واقعا ؟


مرتبط با فرهنگ سازی:

امان از این موجود دو پا ...

تا کی ظاهر پرستی منهای اخلاق!

مرد ها همه اینجوری اند! خانوما همه اونجوری اند!

چی می شد اگه ما ایرانی ها ...

باید سبک زندگیم رو عوض کنم که دیگران غصه نخورن؟

ترویج فرهنگ کتابخوانی

چرا به خوانندگان و بازیگران، بیشتر از دانشمندان و کار آفرینان توجه میشه؟

در اکثر مسائل ما زن ها داریم همدیگه رو نابود میکنیم

فضای مجازی رو جدی نگیرید

آمار؛ ارجاعاتِ بی‌محل و لباس زیر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)