با سلام

مدتی پیش با یک خانمی در مورد فضای مجازی صحبت میکردم که بحث مون رسید به گروه های مختلط، ایشون گفتند من زیاد تو این گروه ها نظر نمیدم چون همین که با یه اسم ثابت نظرهات تداوم داشته باشه تو یه گروه ممکنه حس مقایسه برای دیگران ایجاد بشه، ازش خواستم بیشتر توضیح بده و گفت؛

گاهی حتی همین روابط مجازی هم باعث وابستگی میشه، میگفت فرض کن من یه خانم فعالم که همه ش تو این گروه ها نظر میذارم یا فرقی نمیکنه یه آقا، ممکنه تو این گروه چه خانم چه آقا کسانی باشند که با دیدن نظرات یه کاربر دست به مقایسه اون با همسرشون بزنند، یا یه احساس مبهم از دیدن نظرات این کاربر بهشون دست بده، چون دقیقا اون کاربر مطالبی میذاره و نظراتی میگه که با برآورد شخصیتش شاید با ایده آل های یه نفر تطبیق کنه.

شما چی فکر میکنید؟، من که تا حالا از این دید بهش نگاه نکرده بودم و خیلی تعجب کردم و تا حدودی هم گیج شدم، لطفا راهنمایی ام کنید تا متوجه بشم چقدر نظر ایشون درسته.

خیلی ممنون


مربوط به فرهنگ استفاده از فضای مجازی:

فضای مجازی رو جدی نگیرید

در دنیای مجازی آدم قابل اعتماد پیدا میشه؟

حیا در دنیای مجازی

به دنیای مجازی به اندازه خودش بها بدیم نه بیشتر

فرهنگ استفاده از فضای مجازی رو داشته باشیم

فضای مجازی گاهی تو دنیای واقعی ما هم تاثیر میذاره

چطور میشه حضورم در فضای مجازی رو کمتر کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) چت با جنس مخالف (۲۰ مطلب مشابه)