یه جا در دل کردم که من با مادرم مشکل دارم، کمبود محبت بابت خانواده م دارم، لحنم هم درست بود همه اومدن بهم در مورد مادرشون که چقدر بهشون محبت کرده گفتن و از خوشی هاشون در مقابل بدبختی های من گفتن، اون جا میتونستم پست رو پاک کنم، پاکش کردم فقط اعصابم خورد شد یکی درکم نکرد، یکی راهنمایی نکرد ...

یکی هم گفت من دارم زور میزنم بچه دار بشم که فردا بچه م بشه یکی مثل تو که بیاد این حرف ها رو بزنه؟، در صورتی که من چیزی نگفتم، مگه اون چطور میتونه با چند جمله منو قضاوت کنه و بگه بچه م بشه مثل تو؟

یه بار یکی وضع مالی منو میدونست نشست تمام دار و ندارش و وضع مالیش که خونه ش چند متره ، چقدر خریده و ماهی چقدر خرجش میشه رو زد تو سر من.

یه بار یه جا بحثی پیش اومد، من منطقی نظرم رو گفتم بدون اینکه بی احترامی کنم، طرف انتقاد پذیر نبود به دعوا کشیده شد، کلی حرف های زشت از جمله ترشیده بهم گفت در صورتی که من 24 سالمه !، من قرص افسردگی میخورم، طرف در اومد گفت مریضی بدبخت، برو قرص هات رو بخور، خدا میدونه چقدر شکستم، وقتی هم اومدم جواب بدم من شدم آدم بده، طرف میفهمید مجردم هی در مورد شوهرش حرف میزد.

یه بار رفتم کلاس یه چیزی نمی فهمیدم حالم خوب نبود تمرکزم بهم ریخته بودم، طرف خیلی راحت بهم بی احترامی کرد بهم گفت تو چرا این قدر احمقی؟

یه بار رفتم مشاوره استرس داشتم، یه کم پاهام رو تکون میدادم، مزاحمتی برای کسی نداشت، منشی داد زد وای چته؟، چرا اینقدر استرس داری؟، با لحن خیلی بدی گفت.

این ها ظاهرا از له کردن دیگران لذت میبرن، یه پست گذاشتم نوشتم حالم خوب نیست دارم گریه میکنم (مجبورم چون کسی نیست صحبت کنم مجبورم خودم رو خالی کنم)، طرف اومده پیام داده به درک، اتفاقا همه این ها خانوم هستند. 

دوست مجازی داشتم خیلی به دردش خوردم، مشکلش حل شد ولم کرد رفت!، یکی دیگه هم به همین شکل ...، میرفتم ورزش سلام میکردم جواب سلام رو هم نمیدادن، یه دختر آرایش کرده تیپ زده می اومد همه جوابش رو میدادن، من نمیتونستم اونقدر باز بپوشم. 

خسته شدم، چی شده اینقدر بعضی ها دل شون سیاه شده که یه دختر که وضع مالی خوب نداره از مال و اموال شون در موردش حرف میزنن، بهش میگن ترشیده و مریضیش رو مسخره میکنن و در مقابل بدبختی هاش از خوشی هاش میگن؟



مرتبط:

چقدر از سرمایه هاتون رو خرج حرف مردم می کنید؟

اگه قضاوت کردن های مردم وجود نداشت ...

از بی فرهنگی بعضی از مردم خسته شدم

نیاز به تایید شدن توسط دیگران

اصولا حرف مردم برام مهم نیست

به حرف مردم خیلی حساسم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)