سلام 

توی اعتقاداتم کاملا مخالف تایید شدن توسط دیگران هستم و زندگی کردن به میل دیگران و به خاطر حرف مردم رو جز خفت و خواری نمیبینم، ولی ...؛

در عمل تمام زندگیم فقط دارم به میل دیگران عمل میکنم، از پدر و مادر گرفته تا فامیل و دوستان و اطرافیان و کاری مخالف میل اون ها انجام نمیدم، و همه ی این ها به خاطر اینه که مورد تایید دیگران باشیم و اون ها رو از خودمون راضی نگه داریم تحت هر شرایطی.

این مشکلیه که خیلی از ما تو زندگی درگیرش هستیم، راه حل این مشکل هم ساده ست، حرف مردم هیچ اهمیتی نداره، ولی بعضی از ما به خاطر همین موضوع خلاف علایق خودمون عمل میکنیم. واقعا راه حل عملی برای این مشکل چیه؟ و طور میشه این خصلت رو به حد صفر رسوند؟


مرتبط:

چقدر از سرمایه هاتون رو خرج حرف مردم می کنید؟

دارم از دست بعضی از مردم دچار جنون میشم

اگه قضاوت کردن های مردم وجود نداشت ...

از بی فرهنگی بعضی از مردم خسته شدم

اصولا حرف مردم برام مهم نیست

به حرف مردم خیلی حساسم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه)