سلام 

میخواستم کتاب بهم معرفی کنید در مورد دلایل تنوع طلبی و خیانت مردان و همچنین کتاب در مورد شناخت ذات مردان 

دوستان اگه کسی میدونه بهم بگه برام مهمه، تصمیم دارم قبل از این که بخوام ازدواج کنم باید در این زمینه مطالعه کنم تا اطلاعاتم زیاد بشه، از اون جایی که من تو اطرافم مردای تنوع طلب زیادی دیده بودم و واقعا برام سوال بود که دلایلش چی میتونه باشه، از طرفی میخواستم کلا قید ازدواج رو بزنم ولی با خودم نشستم فکر کردم تا آخر که پدر و مادرم نیستن، بعد من تنها تو خونه چیکار کنم، کلی خطر منو تهدید میکنه و پاک کردن صورت مسئله راه حل نیست، این شد که تصمیم گرفتم دنبال راه حل این موضوع باشم.

بعد منو مادرم اتفاقا در مورد این موضوع بحث کردیم گفت زن اگه زن باشه یعنی مدیر باشه بدترین مرد خطاکار رو میتونه اصلاح کنه، ولی خب به نظرم بعضی مردان غیر قابل اصلاح هستن و مادرم میگه غیر ممکن نیست میشه، اگه اون زن مدیر باشه.

واقعا سر درگم شدم، دوستان به هر حال من تمام تلاشم رو میکنم از همه لحاظ که من مقصر نباشم پیش وجدان خودم و خیالم راحت میشه دیگه، دیگه به وجدان اون طرف بستگی داره میخواد وفا دار باشه یا نه .


مرتبط با شناخت مردان:

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۴۶ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)