سلام دوستان

بنده مدتی هستم که می خوام ازدواج کنم. مادرم چند تا گزینه به من معرفی کردن ( از فامیل ها)، از دو نفرشون خوشم اومده، موندم کدوم شون رو انتخاب کنم.

من فرد مذهبی هستم، یکی از این دخترها خانواده شون تقریبا مثل ما مذهبی هست. دختره رو زیاد ازش اطلاعی ندارم ولی خواهر دوستم هست و دوستم رو هم کاملا میشناسم، آدم خیلی خوبیه. (شهر خودمون هم هستن). 

اون دختر دیگه خانواده شون زیاد مذهبی نیست، ولی خب اهل دین هستن. (مثلا دختره گیتار میزنه) و مانتویی هستن (البته بعضی وقت ها چادر هم سر میکنن، دختر بیشتر چادریه تا مانتویی). (شهرشون هم تهرانه).

مادرم اول، اونی که تهران بود رو به من معرفی کرده و منم یه کم دلم پیشش گیر کرده و از نزدیک هم دیدمش تو مهمونی، خیلی از رفتارش و ... خوشم اومد. به نظرتون چطوری تصمیم بگیرم؟

مرتبط با بررسی معیارهای پسران برای ازدواج :

در مورد دختر مورد علاقه م 6 نگرانی ندارم

به خاطر ضعف اعصاب می ترسم ازدواج کنم

دختر خانم، با من ازدواج میکنی تا زندگی رو با هم بسازیم؟

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)